اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 28 خرداد 1391 / کد مطلب: 2768 / نظرات: 0


مرکز اجتماع درمان‌مدار سبزوار افتتاح می شود


جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌رضوی از افتتاح مرکز اجتماع درمان‌مدار شهرستان سبزوار خبرداد.
به گزارش فارس،ماشاءالله صادقی گفت: در هفته مبارزه با مواد مخدر، 4 تن مواد مخدر در خراسان‌رضوی امحا می‌شود.
وی اظهار کرد: نخستین روز هفته مبارزه با مواد مخدر با عنوان ارزش‌های معنوی باورهای دینی و مقابله با اعتیاد است.
صادقی ادامه داد: برنامه‌های این روز توسط شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و با همکاری شهرداری‌ها، سازمان تبلیغات و حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود، هم‌چنین بهمن‌ امیری‌مقدم پیش از خطبه‌های نماز جمعه به سخنرانی می‌پردازد.
جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌رضوی گفت: تمامی روزهای هفته دارای شعار خاص است و سازمان‌ها و نهادها مجری برگزاری فعالیت‌ها در روز تعیین شده به برگزاری برنامه‌های خود می‌پردازند.
صادقی ادامه داد: روز شنبه با شعار مسئولیت همگانی عزم ملی و مقابله با اعتیاد است که مجری برگزاری فعالیت‌ها، فرمانداران و روسای شوراهای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌ها هستند.
جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌رضوی تصریح کرد: سومین روز شعار درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این روز، افتتاح مرکز اجتماع درمان‌مدار شهرستان سبزوار از برنامه‌های ویژه این روز است.
وی ادامه داد: چهارمین روز با شعار سازمان‌های مردم‌نهاد و مقابله با اعتیاد است که توسط ادارات بهزیستی برگزار می‌شود.
صادقی تصریح کرد: در پنجمین روز با شعار کاهش عرضه مواد مخدر و روان‌گردان و مقابله با اعتیاد توسط شورای هماهنگی و نیروی انتظامی در مراسمی نمادین امحای 4 تن مواد مخدر و تقدیر از فعالان حوزه اعتیاد و خانواده شهدای مبارزه با مواد مخدر صورت می‌گیرد.
وی گفت: شعار ششمین روز قانون دستگاه قضایی و مقابله با اعتیاد توسط اداره‌کل دادگستری است و در آخرین روز شعار تحکیم بنیان خانواده ورزش تفریحات سالم و مقابله با اعتیاد که توسط اداره‌کل ورزش و جوانان اجرا می‌شود برنامه‌های آموزشی با تاکید بر مهارت‌های زندگی و فرزندپروری در نظر گرفته شده است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.