اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 30 خرداد 1391 / کد مطلب: 2783 / نظرات: 0

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ششتمد :


تلاش اعضای کمسیون صنایع و معادن برای ایجاد رونق اقتصادی است


تلاش اعضای کمسیون صنایع و معادن برای ایجاد رونق اقتصادی است  حسين پور/ عضو کمیسیون صنایع و معادن و نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت :تلاش اعضای این کمسیون برای ایجاد رونق اقتصادی است.   
به گزارش سبزوار پيام ، مهندس علی سبحانی فر دو شنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران در ششتمد اظهار داشت : در جلسه اولیه کمیسیون فقط صرفاً هیئت رئییسه کمیسیون انتخاب شد و تعیین استراتژی به جلسه بعدی موکول شد.
وی افزود: اما بی شک اولویت اصلی کمیسیون تلاش در راستای ایجاد رونق اقتصادی است و این امر در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار امسال که سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است محقق می شود.
وی گفت: برنامه های کمیسیون به سمت و سوی اشتغال و حمایت از کار و سرمایه ایرانی خواهد رفت که نتیجه ای آن تولید ملی خواهد بود و افزایش تولید ملی یعنی کاهش بیکاری و رونق بیشتر اقتصادی که نیاز امروز کشور ما نیز هست.
نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای تولید ملی ابتدا بایستی از وضعیت موجود و آنچه که داریم حمایت کنیم تا صنعت موجود حفظ و سرپا بماند ، بخش کشاورزی رونق بیشتری به خود ببیند و معادن مورد حمایت بیشتر دولت قرار گیرند.
عضو کمیسیون صنادیع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بایستی با ایجاد صنایع مادر و تبدیلی در زمینه های کشاورزی و معادن نسبت به افزایش تولید گام برداریم و امیدواریم با توقیت این بخشها رونق اقتصادی بدون نفت را بدست آوریم.
سبحانی فر افزود: انشاء الله روزی بشود که درآمدهای نفتی بعنوان پشتوانه محسوب شود و مصرف درآمدهای نفتی صرفاً برای واردات مصرف نشود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.