اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 30 خرداد 1391 / کد مطلب: 2786 / نظرات: 1

علي سبحاني فر در ششتمد اعلام كرد:


پيگير استقرار فرمانداري هاي ششتمد و داورزن هستيم


پيگير استقرار فرمانداري هاي ششتمد و داورزن هستيم حسين پور/نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب ، ششتمد و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت: انگیزه شخصی ام از حضور در عرصه انتخابات و ورود به مجلس شورای اسلامی کار وتلاش برای منطقه است و جغرافیا برای من ملاک نیست.
مهندس سبحانی فر در جمع مردم ششتمد افزود: اینکه متعلق به کدام منطقه هستم ملاک نیست و من نماینده ملت ایران بویژه شهرستانهای سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، ششتمد و داورزن در مجلس شورای اسلامی هستم و بر همین اساس بنا به استعدادها و پتانسیلهای هر منطقه برنامه ریزی و فعالیت خواهم نمود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قبل از برگزاری انتخابات مطالعات زیادی در حوزه سبزوار وسایر شهرستانهای حوزه انتخابیه انجام داده بودم و روز بعد از انتخابات کار و تلاش خود را آغاز کردم و به محض اطلاع از برنامه سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی به خراسان رضوی تلاش خود را جهت انعکاس مشکلات به نهاد ریاست جمهوری داشتم تا قبل از سفر مورد بررسی قرار گیرد.
وی گفت: پیگیری زیادی نمودم تا در جریان سفر همراه با دولتمردان باشم و بتوانم خواسته های مردم را به گوش مسئولان امر برسانم و با هماهنگی با نهاد ریاست جمهوری گام به گام با دولت در سفر رئیس جمهور در سطح شهرستانهای خوشاب ، جوین ، جغتای و سبزوار بودم .
سبحانی فر افزود: تنها نماینده منتخب استان خراسان رضوی بودم که همراه با دولت در سفر به شهرستانهای حوزه انتخابیه حضور داشتم چرا که از18 نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی 12نفرجزء نمایندگان جدید استان در مجلس نهم بودند و هنوز بعنوان منتخب مردم قلمداد می شدند و تنها بنده افتخار همراهی با دولتمردان را در سفر به شهرستانها و حضور در جلسه هیئت دولت را داشتم.
وي اظهار داشت:در جلسه هیئت دولت نیز مصوبات بسیاری خوبی برای استان و شهرستانهای حوزه انتخابیه اینجانب تصویب شد که مهمترین آنها ارتقاء بخشهای ششتمد و داورزن به شهرستان و ایجاد چند نقطه شهری بود.
سبحانی فر گفت: بخش عمده ای از مصوبات سفر هیئت دولت از طریق معاون اول رئیس جمهور در 27 خردادماه به وزارت خانه های مربوطه ابلاغ شده است تا ساز کار اجرایی خود را طی نمایند.
وی افزود: طی نامه ای 15 مورد تقاضا از وزارت کشور داشته ایم که مهمترین آنها ساز وکار استقرار فرمانداری در شهرستانهای ششتمد و داورزن و همچنین تعیین محدوده بخشها و دهستانهای این دو شهرستان می باشد که این نامه با امضاء تمایندگان شما در مجلس شورای اسلامی تنظیم شده وبه وزارت کشور ارسال گردیده است.
سبحانی فر از سفر کارشناسان وزارت کشور در آینده نزدیک به این دو شهرستان خبر داد و گفت: در این سفرها کارشناسان زمینه ها و پیگیرهای لازم در جهت استقرار فرمانداری و تأسیس چند شهر جدید در حوزه سبزوار و شهرستانهای پیرامونی را دنبال خواهند نمود.
وی اظهار داشت: مردم ششتمد نیز بایستی با همدلی و همکاری این مهم را به سرانجام برسانند و می طلبد تا مردم ششتمد همکاری لازم را در جهت استقرار ادارات داشته باشند و ادارات جدید پس از استقرار پیگیر تخصیص اعتبارات برای امورات اداری خود و توسعه و عمران این شهرستان باشند.
نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای ، خوشاب، ششتمد و داورزن گفت: توسعه هر شهرستان الزاماتی دارد که یکی از آنها پیگیری ارتقاء سطح ادارات می باشد که توسط دولت انجام می گیرد اما تهیه مقدمات و زیرساختها از نیازهای اصلی هر منطقه و شهرستانی است که بایستی مورد توجه قرار گیرد.
سبحانی فر افزود: تلاش خواهیم نمود تا زیر ساختهای مورد نیاز در حوزه راههای ارتباطی و انرژی در این شهرستان هر چه سریعتر محقق گردد و در بحث انرژی نیز کمیودهای این شهرستان مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا زمینه توسعه و پیشرفت بیشتر فراهم گردد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: این منطقه دارای معادن فعال و غیر فعال خوبی است که بایستی مورد توجه بیشتر قرار گیرد و بی شک تلاش در راستای توسعه زیرساختهای گردشگری این منطقه مثمر ثمر خواهد بود.
بخشدار ششتمد نیز در جمع مردم گفت: مهمترین دغدغه مردم ششتمد استقرار سریعتر فرمانداری می باشد.
مهدی ترمئی افزود: از روز اعلام و تصویب این طرح پیگیرهای بسیار خوبی توسط مردم و مسئولین ششتمد با حمایتهای نمایندگان و مسئولان شهرستان و استان انجام گرفته که استمرار این پیگیریهای بسیار ضروری می باشد.
وی گفت: نگاه به صنعت گردشگری با توجه به وجود مصلی و متوضی امام جواد(ع)، آرامگاه فرید خراسان و مناطق ییلاقی می تواند از اولویتهای این شهرستان محسوب شود.
در پایان این مراسم و در جمع مردم لوح سپاسی از طرف شورای اسلامی شهر و بخش ششتمد و بخشداری به آقای سبحانی فر تقدیم شد.
در حاشیه این مراسم از بنای وضوخانه حضرت امام جواد(ع) که مراحل پایانی خود را طی می نماید بازدیدی بعمل آمد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.