اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 31 خرداد 1391 / کد مطلب: 2798 / نظرات: 2


یادواره شهدای ستارگان هدایت ششتمد


حسين پور/ یادواره پنج شهید از چهار روستای دهستان ربع شامات شهرستان ششتمد در هفتم تیرماه آتی در روستای روشن آباد برگزار می گردد.
ستاد این یادواره از سال گذشته نسبت به برگزاری جلسات خود اقدام کرده و برنامه های فرهنگی ورزشی متنوعی را تاکنون برگزار کرده است.
مسئول امورفرهنگی ستاد یادواره ستارگان هدایت گفت: مهمترین برنامه های جانبی این یادواره که تاکنون برگزار شده است همایش پیاده روی با حضور بالغ بر 1500نفر ازمردم روستاهای منطقه بوده است .
احمد نعمتی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های فوتبال و والیبال از دیگر برنامه های ستاد یادواره شهدای ستارگان هدایت بوده است.
وی ادامه داد: مسابقات فرهنگی و هنری متعددی در بین دانش آموزان روستاهای منطقه صورت گرفته و مسابقه کتابخوانی از کتاب آل ابراهیم در حال برگزاری می باشد.
مسئول امور فرهنگی ستاد یادواره شهدای ستارگان هدایت گفت: به منظور ترویج بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت برگزاری یادمان شهیدمصری در روستای البلاغ ، شهید قدمی در روستای سبه و شهید عباسی در روستای قلعه میدان برگزار شده و یادواره شهداء این منطقه نیز هفتم تیرماه در روستای روشن آباد زادگاه شهیدان اتحادی و جباری برگزار خواهد شد.
نعمتی اظهار داشت: راه اندازی وبلاگ ،نصب بیلبرد تصاویر شهدای والامقام در حاشیه مسیر سبزوارـ بردسکن ، تهیه و تکثر چهاره نسخه بروشوربا عنوان یک جرعه معنویت ، و ارسال پیامک از سخنان رهبر انقلاب در مورد شهید و شهادت از دیگر برنامه های اجرا شده توسط ستاد یادواره شهدای ستارگان هدایت می باشد.
شایان ذکراست فضای شهرستان ششتمد در هیجدهم خردادماه ساجاری نیز با برگزاری یادواره شهدای روستای طرسک عطر آگین شده بود.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.