اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 1 تير 1391 / کد مطلب: 2812 / نظرات: 0

یك مسوول:


دو هزار و500 مددجوی بهزیستی سبزوار متقاضی مسكن هستند


دو هزار و500 مددجوی بهزیستی سبزوار متقاضی مسكن هستند  رییس اداره بهزیستی سبزوار گفت: دو هزار و 500 خانواده از مددجویان تحت پوشش این اداره متقاضی مسكن هستند.
  
 
به گزارش ایرنا ،' محمد حسین هادوی فر'در حاشیه دومین همایش 'شكرانه سلامت خیران مسكن ساز' در سبزوار در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: 531 متقاضی هم از طریق سازمان بهزیستی در حال حاضر در اولویت مسكن قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: احتمالا تكلیف این تعداد و نحوه كمك به آنها برای ساخت مسكن طی یك یا دوماه آینده مشخص می شود.

وی از افتتاح 75 واحد مسكونی احداث شده برای معلولان و خانواده های بی سرپرست تحت پوشش این اداره در هفته بهزیستی امسال خبر داد و گفت: این واحدها با مشاركت خیران احدث شده است.

وی در این مورد افزود: از دو سال قبل ساخت 50 واحد مسكونی توسط موسسه خیریه مسكن ساز مولای متقیان (ع) و 50 واحد توسط شركت تعاونی مسكن معلولان سبزوار آغاز شد كه كار احداث پروژه 50 واحدی موسسه مولای متقیان و نیز 25 واحد از پروژه شركت مسكن معلولان پایان یافته است.

' هادوی فر 'مبلغ هزینه شده برای هریك از این واحدها را شامل 40 میلیون ریال كمك سازمان بهزیستی ، 200 میلیون ریال تسهیلات بانكی و 60 میلیون ریال كمك خیران ذكر كرد.

وی ادامه داد: 25 واحد باقیمانده شركت تعاونی مسكن معلولان طی یك یا دو ماه آینده آماده بهره برداری می شود.

رییس اداره بهزیستی سبزوار با بیان اینكه نخستین همایش خیران مسكن ساز دو سال قبل برای شروع این پروژه ها برگزار شد، افزود: دومین همایش با حضور اقشار و اصناف مختلف و مسوولان به منظور اطلاع خیران از به ثمر رسیدن این پروژه ها و جلب كمك آنها برای آغاز پروژه های جدید مسكن برگزار می شود.

وی ادامه داد:در صورت همت بیشتر خیران دو پروژه 50 واحدی مسكن دیگر را برای خانواده های تحت پوشش این اداره آغاز خواهیم كرد.

این مسوول همچنین اظهار داشت: طی دو سال گذشته 127 واحد مسكونی دیگر بصورت موردی احداث و تحویل مددجویان شده است.

قریب به 13 هزار خانواده شامل معلولان و خانواده های بی سرپرست تحت پوشش اداره بهزیستی سبزوار هستند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.