اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 2 تير 1391 / کد مطلب: 2816 / نظرات: 0

امام جمعه داورزن :


پاسداران محصول تفکر امام و تشیع هستند


پاسداران محصول تفکر امام و تشیع هستند

امام جمعه شهرستان داورزن در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت : پاسداران محصول تفکر امام خمینی و تشیع اسلام هستند .

حجت الاسلام و المسلمین محمود مداحی با اشاره به سوم شعبان روز پاسدار تصریح کرد:پاسداران یادگاران 34 سال عمر پربرکت انقلاب و 8 سال دفاع مقدس هستند.

وی از سپاهیان به عنوان بازوان انقلاب یاد کردو گفت: پاسداران در جنگ تحمیلی و فتنه های پیش روی انقلاب به خصوص فتنه 88 به خوبی نشان دادن که حامی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی تشکیل سپاه را برای حفاظت از نهال انقلاب عنوان کردو گفت: امروز که این نهال به درخت تنومندي تبدیل شده است  نیز محافظت آن را برعهده دارند.

وی به ویژگی های یک پاسداراشاره کرد و گفت:تبلور ارزشهاو معیار های دینی  مردمی بودن  ولایی بودن و  شهادت طلبی را مي توان از مهمترین آنها نام برد.

وی اظهار امیدواری کرد که پاسداران با حفظ این ویژگی ها و مواظب  از خود به قول امام خمینی (ره)که  پاسدار خودتان باشید تا پاسدار اسلام باشید  از هرکونه تعدی به اسلام جلوگیری شود.

 وی با اشاره به روز جانباز و ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس  خطاب به جانباران تصریح کرد : شما  بازماندگان  شهدا  هستید.

وی ادامه داد: جانبازان دو سند  دردست دارید  یکی سند جنایات  آمربکا و صدام و دیگری  سند بسیار گویای شجاعت آنان است .

امام جمعه داورزن با اشاره  هفتم تیر ماه 1360 سالگرد شهدای 7 تیر گفت :   با سقوط لانه جاسوسی (انقلاب دوم ) و با سقوط دولت ملی گرا و موقت مهندس بازرگان ( انقلاب سوم) نامگذاری شد و با سقوط فتنه 88 توسط عوامل مزدور وابسته به غرب (انقلاب چهارم  باید نامید) که همه نوید بخش پیروزی عقل بر فریب شیطان است .

وی هفته  قوه قضائیه  را گرامي داشت و  و اظهار امیداوری کرد قضات روحانی و غیر روحانی و کارمندان قوه قضاییه در نتظیم پرونده ودادن حکم و اجرای احکام ، بر اساس قرآن ،گفتار و عمل اهل بیت (ع) و بزرگان و آیت  الله بهشتی عمل نمایند و عدالت و انصاف و رحم و خدا محوری را همیشه مورد عنایت قرار دهند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.