اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 3 تير 1391 / کد مطلب: 2819 / نظرات: 1


راه یابی دانش آموز ششتمدی به مرحله سی امین دوره مسابقات قرآن كشوری


 163 برگزیده سی امین دوره مسابقات قرآن،نماز و معارف اسلامی پسران مدارس راهنمایی و متوسطه استان معرفی و مورد قدر دانی واقع شدند.
به گزارش  ایرنا،پس از سه روز رقابت تنگاتنگ از میان 550 دانش آموز پسر شركت كننده در مرحله نهایی سی امین دوره مسابقات قرآن،نماز و معارف اسلامی هیات دواران 163 نفر را در قالب 3 گروه به عنوان نفرات اول تا سوم هر رشته، و پایه معرفی و از آنان تجلیل شد.
اسامی نفرات اول این مسابقات كه به مرحله كشوری راه یافته اند به شرح ذیل می باشد.
در پایه اول راهنمایی: امیر حسین مقدم، سید محمدرضا صادق حسینی و عرفان خزاعی به ترتیب از ادارات آموزش و پرورش ناحیه شش،تبادكان و كاشمر، در پایه دوم راهنمایی، علی جان فدا، سجاد پور محمد و محمد فیضی به ترتیب از ادارات آموزش و پرورش نواحی چهار،سه مشهد و صالح آباد، در پایه سوم راهنمایی نیز علی یامی، مهدی موذنی و علی به آبادی به ترتیب از ادارات آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد و كاشمر به عنوان نفرات اول رشته های حفظ، قرائت و اذان راهی مرحله كشوری شدند.
بر پایه این گزارش در پایه های اول ،دوم ، سوم و چهارم متوسطه در رشته حفظ ، رضا علیخانی،حسین خاكپور، هادی فصیحی و محمدرضا جاهدی نیا به ترتیب از گناباد، كاشمر، ناحیه یك مشهد و سبزوار رتبه اول را بدست آوردند.
همچنین در رشته قرائت: ابراهیم عقیلی، سید محمد طباطبایی، محسن میرزایی، مسعود موحدی راد به ترتیب از ناحیه دو، ناحیه چهار و نیشابور راهی مرحله كشوری شدند.
در رشته اذان نیز، رضا صادقی، عماد علیزاده، ابوالفضل رشیدی، عباس توسلی از ناحیه دو، تربت جام، كاشمر و ناحیه دو موفق به كسب رتبه اول شدند.
در رشته احكام: محمد فضلی پور از ناحیه 7، حسین حسینی از چناران، مصطفی منصوری از تبادكان و مجتبی پیوندی از ناحیه یك راهی مرحله كشوری شدند.
در رشته نهج البلاغه نیز مجتبی فرجی از تربت جام، حمیدرضا حجت از گلبهار، حسین معلمیان از ناحیه یك و علیرضا صادقی از ششتمد به مقام اولی این دوره از مسابقات دست یافتند.
همچنین در رشته انشای نماز مهدی عفتی و مهدی خلیلی هر دو از ناحیه پنج، امیر رضا عباسیان از تربت حیدریه و سید حمید دلیری از ناحیه شش مشهد رتبه اول را كسب كردند.
در رشته مفاهیم نیز ایمان صابری از چناران، مجتبی عبیدی از ناحیه یك، یالار زنجانی از ناحیه چهار و عنایت سیاح از تبادكان توانستند مجوز ورود به مرحله كشوری را كه در اواخر تیر ماه در مشهد،تهران و اصفهان برگزار می شود، كسب نمایند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.