اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 4 تير 1391 / کد مطلب: 2827 / نظرات: 2

دلایل تاخیر کلنگ زنی نیروگاه 550 مگاواتی تشریح شد/


دکتر محسنی از سختگیری های بی مورد منابع طبیعی انتقاد کرد


دکتر محسنی از سختگیری های بی مورد منابع طبیعی انتقاد کرد   پنج سال از مصوبه احداث نیروگاه 550 مگاواتی برق در شهرستان سبزوار می گذرد. با و جود اعلام چندین بار جهت کلنگ زنی پروژه و آغاز عملیات اجرایی از سوی مسئولین شهرستان سبزوار اما هر کدام به دلایل گوناگون انجام نشد.

 نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای و خوشاب در مجلس شورای اسلامی در این باره به سبزوارآنلاین گفت:  متأسفانه پیگیری این پروژه جزء پروژه هایی است که بیشترین وقت و نیروی ما را در مجلس هشتم گرفت به طوری که می توان گفت اندازه پیگیری و به نتیجه رساندن10پروژه برای این نیروگاه رفت و آمد داشتیم و جلسه گذاشتیم.

محمدرضا محسنی ثانی افزود: نیروگاه 550 مگاواتی سبزوار جزء مصوبات سفر دوم هیات دولت به استان خراسان رضوی است که اگر برای اجرای آن تلاش نمی کردیم قرار بود در سبزوار ساخته نشود.

وی با اشاره به سختگیری های برخی از سازمان ها جهت عمران و آبادی و رفع بیکاری در شهرستان ها از سختگیری های بی مورد منابع طبیعی انتقاد کرد و خواستار تجدید نظر مسئولین این سازمان شد.

نماینده مرد م سبزوار گفت: متاسفانه با سختگیری های این سازمان در استان و شهرستان می توان گفت: یکی ازمعضلات وشاخص های عدم توسعه یافتگی در شهرستان هایی مانند سبزوار برخورد و رفتارهای  منابع طبیعی می باشد.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با اشاره به اینکه حفاظت از زمین های مرغوب استان های شمالی کشور که گاهی توسط زمین خواران و افراد فرصت طلب مورد سوء استفاده قرار می گیرد لازم است اظهار داشت: سختگیری های منابع طبیعی در مورد زمین های ریگزار وکویری غیرمنطقی است.

محسنی ثانی با انتقاد شدید از مسئولین منابع طبیعی استان و شهرستان سبزوار تاکید کرد: امیدوارم مسئولین محترم در این باره تجدید نظر نمایند در غیر اینصورت  ما مجبور هستیم با این سختگیریهایی که برای توسعه یافتگی دارند برخوردجدی داشته باشیم.

منتخب مردم سبزوار در مجلس با بیان اینکه تمام اقدامات لازم انجام شده ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد کلنگ زنی و بلافاصله  شروع به کار پیوسته این پروژه باشیم تا تاخیر چند ساله این پروژه جبران شود،





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


انصافا" سختگیری بیجایی دارند که با اصول کارشناسی هم همخوانی نداره