اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 6 تير 1391 / کد مطلب: 2855 / نظرات: 1

برگزاری كلاسهای شنا ویژه دانش آموزان با مشكلات همراه است /


كلاس های اوقات فراغت داورزن اعتبار مي خواهد


كلاس های اوقات فراغت داورزن اعتبار مي خواهد  سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه داورزن گفت : كمبود اعتبارات مهمترین مشكل پیش روی برگزاری كلاسهای اوقات فراغت در این منطقه است .
  
 
به گزارش ایرنا، محمد علی صادقی شكیب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: متاسفانه به رغم تاكیدات تمام مسوولان در برگزاری كلاس های مناسب و خوب ، اعتبارات لازم برای برگزاری مناسب آن اختصاص نمی یابد.

وی حق الزحمه برگزار كنندكان كلاسهای اوقات فراغت را ناچیز خواند و گفت : پایین بودن این حق الزحمه باعث می شود مربیان رغبتی برای حضور در كلاس ها نداشته باشند.

وی بیان كرد: با توجه به وضعیت منطقه و پایین بودن سطح درآمدی خانواده ها نیز امكان دریافت شهریه هم وجود ندارد.

وی یكی دیگر از مشكلات موجود در برگزاری كلاس های اوقات فراغت را حضور كم رنگ دانش آموزان پسر در مقطع راهنمایی و متوسطه بیان كرد و افزود: این دانش آموزان در این ایام بیشتر وقت خود را در دیگر شهرها و كمك به معاش خانواده می گذرانند.

این مسوول از نبود یك استخر شنا در سطح منطقه ابراز گلایه كرد و گفت: حتی برگزاری كلاسهای شنا ویژه دانش آموزان (طرح سباح) نیز با مشكلاتی همراه است .

سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه داورزن در عین حال برگزاری كلاسهای اوقات فراغت را منوط به همكاری دیگر ادارات و نهاد ها عنوان كرد و ادامه داد : باید ادارات اوقاف و امورخیریه ، بسیج و جهاد كشاورزی از موازی كاری و برگزاری كلاسهای جداگانه خود داری كنند.

وی با اشاره به جلسات هماهنگی با دیگر ادارات، گفت: برگزاری اردوهای یك روزه در بقاع متبركه و آشنایی دانش آموزان با آثار تاریخی و باستانی منطقه با همكاری اداره اوقاف و امور خیریه داورزن انجام خواهد شد.

وی تشكیل 13 پایگاه اوقات فراغت در سطح منطقه را خاطر نشان كرد و گفت: در این 13 پایگاه بیش از 2500 دانش آموز در رشته های گلدوزی ،عروسك دوزی ، كاردستی، خطاطی ، زبان خارجه، رشته های ورزشی با حضور 100 مربی و با همكاری روحانیون مستقر در روستاها كلاسهای احكام و قرآن شركت خواهند كرد .

داورزن در 75 كیلومتری غرب سبزوار در حاشیه جاده اصلی تهران - مشهد قرار دارد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.