اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 7 تير 1391 / کد مطلب: 2859 / نظرات: 0

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران:


600 نفر ازخانواده شاهد و جانبازان جوياي شغل هستند


600 نفر ازخانواده شاهد و جانبازان جوياي شغل هستند  معاون مدیر كل و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار گفت: بیش از 600 نفر از فرزندان شاهد و جانباز و برادران و خواهران شهدا در این شهرستان در انتظار اشتغال هستند. 
   
 
به گزارش سبزوار پيام ' علیرضا فیلسرایی'  در گفت و گو با ایرنا افزود: این افراد از فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند كه در بانك متقاضیان كار بنیاد شهید و امور ایثارگران ثبت نام كرده اند.

وی همجنین اظهار داشت: با توجه به پیگیری های دولت و بنیاد شهید قرار است امسال حركت جدی تری در بحث اشتغال به كار فرزندان شاهد و ایثارگر فارغ التحصیل دانشگاهی صورت گیرد.

وی با توجه به این موضوع از این دسته از فارغ التحصیلان دانشگاهی خواست بلافاصله پس از پایان تحصیلات ، مدارك خود را برای ثبت نام در بانك متقاضیان كار به این اداره ارائه كنند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار در ادامه با اظهار اینكه در استخدام های رسمی صادر شده از معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی ریاست جمهوری سهمیه فرزندان شاهد و جانباز تعیین می شود، افزود: در عین حال در استخدام هایی كه در اختیار مدیران دستگاه هاست اینكار در حد انتظار نیست.

وی افزود: از مسوولان سازمان و نهادها تقاضا داریم سهمیه 25 درصدی استخدام و اشتغال فرزندان شاهد و جانبازان را در جذب نیرو به هر شكلی رعایت كنند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.