اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 8 تير 1391 / کد مطلب: 2863 / نظرات: 0


فوریتهای پلیسی کلانتری داورزن را پلیس سبزوار پاسخگوست


اخبار داورزن /شماری از شهروندان داورزن خواستار راه انداری پلیس 110 کلانتری شهر داورزن شدند.

آنان مدعی شدند در مواقع ضروری که نیاز به حضور سریع گشت های کلانتری در محل هستند تاخیر چند ساعته  فوریتهای پلیسی (پلیس 110) باعث می شود که مشکلاتی برای شهروندان بوجود آید.

یکی از شهروندان مدعی شد خبر وازگونی یک تصادف در نزدیکی شهر داورزن که حداکثر فاصله آن 5 دقیقه است کلانتری داورزن با تاخیر بیش از یک ساعت در صحنه حضور داشته است.

وی ادامه داد: متاسفانه تاخیر در این گونه حوادث می تواند تبعات ناگواری را به همراه داشته باشد.

یکی دیگر از شهروندان نیز گفت : از زمانی که کلانتری شهر داورزن به ساختمان  جدید منتقل شده است تلفن های آنان نیز جوابگوی مردم نمی باشد.

وی ادامه داد: علاوه بر عبور محور بین الملی تهران – مشهد از مرکز شهر داورزن و امکان وقوع حوادث غیر مترقبه و واژگونی ها که بایستی سریعا به مسئولان انتظامی اطلاع رسانی شود متاسفانه شهروندان شهر داورزن نیز نمی توانند با این کلانتری ارتباط داشته باشند.

بخشدار داورزن نیز با تایید مشکلات موجود برای شماره تماس فوریتهای پلیسی شهر داورزن گفت : متاسفانه علیرغم گذشت چند ماه گذشت  هنوز این مشکل مرتفع نشده است

عباس شم آبادی با اشاره به افتتاح ساختمان جدید کلانتری شهر داورزن تاکید کرد: ساز و کارهای مناسب برای انتقال خطوط تلفن این کلانتری انجام نشده است .

مسئول کمیته امنیت فرعی بخش داورزن با اشاره به مکاتبات فراوان این بخشداری و شورای شهر داورزن تصریح کرد:از مسئولان ذیربط درخواست کرده ایم  اقدام عاجل  برای راه اندازی  فورویتهای پلیس (پلیس 110) داورزن صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تردد میلیونها خودرو از محور بین المللی تهران – مشهد و وقوع واژگونی ها در این محور راه انداری این فوریت پلیسی ضروری است .

بخشدار داورزن ادامه داد:قرار گرفتن ساختمان جدید کلانتری شهر داورزن در خارج از محدوه خدماتی باعث بروز این مشکلات شده است .

وی در عین حال به درخواست این بخشداری برای راه اندازی خطوط تک کانال برای خدمات رسانی پلیس به مردم اشاره کرد و گفت: قطعا راه اندازی این خطوط نیز با توجه به امواج رادیویی  مشکلات  و اختلالاتی را به همراه خواهد داشت .

وی از مسئولان انتظامی شهرستان سبزوار خواست نسبت به حل این مشکل کلانتری شهر داورزن اقدام نمایند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.