اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 9 تير 1391 / کد مطلب: 2876 / نظرات: 1

ایران در در ردیف اول حملات تروریستی شخصیتی و فیزیکی استکبار قرار دارد/


امریکا در پی به زانو در آوردن ملت مسلمان ایران است


امریکا در پی به زانو در آوردن ملت مسلمان ایران است داورزن شناسي /امام جمعه داورزن گفت : امریکادر پی به زانو در آوردن نظام و ملت مسلمان ایران است.

خحت الاسلام و المسلمين محمود مداحي  با تسلیت به مناسبت 12تیر 67 سالگرد 298 شهید هواپیمای مسافربری ايرباس ایران که با موشک از ناوامریکائی وینسنز در خلیج فارس سقوط کرد.گفت: زمانی که استکبار جهان متوجه شد ،جنگ صدام علیه ایران سودی برای امریکا ندارد تصمیم گرفت ؛ مستقیم وارد عمل شود ودر یک اقدام خیانتکارانه و فاجعه بارانسانی و بسیار ننگین با شلیک موشک، هواپیمای مسافربری ایران که در مسیر هوایی کشور در حرکت بود، سرنگون کردند که سرنشینان آن به شهادت رسیدند ، واین حادثه باره دیگر چهره حیوانی امریکا را نشان داد.

وی گفت: باز تاب این حادثه در رسانه های خارجی مظلومیت ، مقاومت، حقانیت  ملت ایران بود، مشخص شد که جمهوری اسلامی ایران در میان کشورهایی جهان در ردیف اول حملات  تروریستی شخصیتی و فیزیکی استکبار قرار گرفته است و هیچ کشوری با این حجم  وسیع مورد تهاجم  واقع نشده است. 

وی گفت:امریکا به دنبال استفاده های اقتصادی و سیاسی و وادار کردن ایران به پذیرش شرائط امریکا بود، و اینک هم در پی به زانو در آوردن نظام و ملت مسلمان ایران است.

وی با ارج نهادن بر مقام والای جوان برومند امام حسین (ع) علی اکبر و روز جوان گفت:بشر در پیمودن راه زندگی مانند کوهنوردی که یک روز دامنه فراز را می پیماید تا به مرتفع ترین قله کوه برسد و روز دیگر از دامنه نشیب عبور می کند تا به نقطه نزولی و پایین برسد هر چه به نزدیک قله می رسد ، چشم اندازش وسیعتر و نقاط تماشایی بیشتری می بیند ودر قله کوه به همه جا مسلط می گردد و هر چه به پایین می آید نقاط تماشایی یکی پس از دیگری پنهان تا  به کلی همه مناظر زیبا قائب شوند، مزارع سرسبز ، چرخ های عظیم منابع و ذخائر طبیعی با تلاش نسل جوان آباد ودر حرکت و استخراج است .

امام جمعه داورزن با فرارسیدن نیمه شعبان ولادت منجی عالم، قائم آل محمد حضرت ولی عصر امام مهدی (عج) گفت: حضرت مهدی (ع) در سامرا در طلوع فجر نیمه شعبان 255ه ق به دنیا آمد بر شانه راست او آیه جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا (سراء 61/81) پس از ولادت ،شهادت به وحدانیت خدا ، و رسالت پیامبر (ص) و امامان، تا خود را داد و برای فرج محبین خود دعا کرد،

وی به دیدگاهها در مورد امام مهدی (ع)اشاره نمود وگفت: اگر مومن باشید،

باقیمانده وذخیره خدا برای شما برتر است 2- پیامبر (ص) :مهدی (ع) مردی است از فرزندان من که چهراش چون اختر تابناک است . 3- امام علی(ع) :با مهدی ما حجت ها گسسته می شود ، او پایانبخش سلسله امامان ، نجات بخش امت و اوج نور ، و راز پنهان است . 4- امام صادق (ع) : اگر او امام زمان (ع) را دریابم تمام عمر را به او خدمت می کنم .5- امام مهدی (ع) : من مایه امان اهل زمینم چنان که ستارگان مایه امان اهل آسمانند.

وی برخی ازویژگی های جامعه مهدی (ع) را برشمرد وگفت:: 1- عزت خوبان ،ذلت بدان - اقامه حدود و ثور الهی آن جامعه ، جامعه ای است که حدود الهی در آن اقامه و حفظ می شود.3- نابودی ریشه های ستم و سرکشی ، و پیروزی نهایی صلاح ، تقوا ، صبر، عدالت ، آزادی، صداقت براستکبار ،ستم بر فریب است . هیچ گونه ظلم فرهنگ ، سیاسی ، اقتصادی ، در جامعه جهانی نخواهد بود ، و استثمار و اختلاف طبقاتی و تبعیض و نابرابری و گردن کلفتی و قلدری از عالم ریشه کن خواهد شد .4- بالا رفتن سطح اندیشه انسان که نشانی از جهل و بی سوادی و فقر فکری و فرهنگی در عالم پیدا نخواهد شد ، آنجا می توانید مردم به درستی دین را بشناسید ،5- محور در دوران امام مهدی (ع) ، فضیلت و اخلاق است و هرکس از فضیلت اخلاقی و پسندیده بیشتری بهره مند باشد جلوتر است .6- سازگاری انسان و طبیعت و حداکثر بهره گیری از مواهب زمین

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.