اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 24 مرداد 1390 / کد مطلب: 291 / نظرات: 0


راهیابی 9متن نمایش از سبزوار به جشنواره استانی تئاتر رضوان


راهیابی  9متن نمایش از سبزوار به جشنواره استانی تئاتر رضوان   رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از راهیابی 9 متن نمایش از این شهرستان به جشنواره استانی تئاتر رضوان خبر داد و گفت: این متون در مرحله بازبینی جشنواره پذیرفته شده اند .    
"مجید عسکری " افزود: تمامی این نمایش ها حاصل کار هنرمندان جوان سبزواری است .
وی گدار "به نویسندگی " سید نوراله رضوی " و به کارگردانی " محمد دارینی "، "اژدهاک " به نویسندگی"بهرام بیضایی" و به کارگردانی" مصطفی حمیدی فر" ، "رام کردن زن سرکش " به نویسندگی "داود فتحعلی بیگی" و به کارگردانی " جواد رازقندی و "پرواز بر فراز ابرها" به نویسندگی "کلاه چیان " و به کارگردانی "وحید عبدالمجیدی " را از جمله این 9 متن نام برد.
وی افزود: همچنین " شنبه های رفتن" به نویسندگی" محسن زمانی" و به کارگردانی " ابوالفضل عصارزاده" ، "آخ اگه بارون بباره" به نویسندگی "مصطفی حمیدی فر" و به کارگردانی "جواد دارینی "،" آوشار " به نویسندگی "عبدالمحمد سالاری" و به کارگردانی "مجید بهنامی فر ، " رویای تفتیده" به نویسندگی "حسین ابراهیمی "و به کارگردانی "مجید بهنامی فر" و "تکرار" به نویسندگی " جمشید خانیان" و به کارگردانی "مصطفی لعلیان " از دیگر متن نمایش های راه یافته به این جشنواره هستند .
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار اضافه کرد: متن نمایش " شهادت نامه" به نویسندگی و کارگردانی " مهدی پویان مهر " هم به هفتمین جشنواره نمایش مهر کاشان راه یافته است .
وی پذیرش شش نمایشنامه در مرحله بازخوانی چهارمین جشنواره منطقه ای تاتر دفاع مقدس استان خراسان جنوبی را از دیگر افتخارات هنرمندان تئاتر سبزوار برشمرد و اضافه کرد : نمایش " ازدواج سنتی" نیز قبلا به نویسندگی وکارگردانی حسن عنایت پور به پانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی وسنتی کشور راه یافته بود .









منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.