اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 13 تير 1391 / کد مطلب: 2921 / نظرات: 0


تجلیل از 400 برگزیده در ششتمد


جشنواره ستارگان آسمان تربیت با حضور 400 دانش آموز و فرهنگی برگزیده سطح منطقه و استان برگزار شد.
در این جشنواره که برای سومین سال پیاپی در ششتمد برگزار شد از دانش آموزان و معلمان برگزیده مسابقات فرهنگی و هنری تجلیل شد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ششتمد گفت: درسال تحصیلی جاری 48 مقام توسط دانش آموزان در مسابقات قرآن و معارف اسلامی استان بدست آمده که جای تشکر از دانش آموزان فعال ، مربیان زحمت کش و خانواده های قرآنی این دانش آموزان را دارد که این توفیق در سایه تلاش این عزیزان حاصل شده است.
حسن طیبی افزود: گروه نمایش پسران مقطع متوسطه ششتمد توانسته اند با شایستگی رتبه اول استان را کسب نموده و به مسابقات کشوری راه پیدا نموده اند.
وی در جمع مسئولان شهرستان ششتمد و برگزیدگان مسابقات فرهنگی و هنری ادامه داد: گروه سرود دختران راهنمائی فتح المبین ششتمد به جشنواره استانی راه پیدا نموده اند و علیرضا صادقی دانش آموز مستعد ششتمدی بعنوان نماینده استان خراسان رضوی در حال حاضر در مسابقات کشوری در استان اصفهان حضور یافته است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ششتمد افزود: حجت الله اکبری دانش آموز دبیرستان باب العلم ششتمد بعنوان عضو هیئت رئیسه مجمع دانش آموزان استان خراسان رضوی و عضو کمیسیون تشکلات دانش آموزی کشور بمدت دوسال انتخاب شده است که نشان از استعداد و پتانسیلهای دانش آموزان این شهرستان است.
طیبی ادامه داد: آثار دانش آموز فاطمه طلوعی در رشته داستان نویسی و خانم هاشمی فخر در رشته خوشنویسی ضمن کسب رتبه برتر استانی به مرحله کشوری راه پیدا کرده است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.