اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 14 تير 1391 / کد مطلب: 2927 / نظرات: 0

محسنی ‌ثانی با یادآوری رزمایش مشترک ضدایرانی آمریکا و رژیم صهیونیستی:


اقتدار ایران، آمریکا و رژیم صهیونیستی را به واکنش واداشته است


اقتدار ایران آمریکا و رژیم صهیونیستی را به واکنش واداشته است عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس، برگزاری رزمایش مشترک ضدایرانی آمریکا و رژیم صهیونیستی را دارای مصرف تبلیغاتی خواند و گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی با چنین اقداماتی درصدند با ایجاد رعب و وحشت، تحولات شکل گرفته در منطقه را به نفع خود مدیریت کنند. محمدرضا محسنی‌ثانی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت،‌ با تاکید بر اقتدار سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران، افزود: امروز قدرت و قوت نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه در حوزه تسلیحاتی و آمادگی برای دفع هرگونه تهدیدی از جانب استکبار تا اندازه‌ای ارتقا پیدا کرده که استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی به ترس افتاده و طرح برگزاری رزمایش مشترک برای دفع تهدیدات ایران را در سر می‌پرورانند.

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای و خوشاب در مجلس شورای اسلامی، برگزاری رزمایش مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی را ناشی از ترس آنان از قدرت جمهوری اسلامی ایران خواند و ادامه داد: رژیم صهیونیستی و آمریکا به دلیل وحشت از قدرت نظامی ایران در قالب مانورهای مشترک قصد دارند به نوعی آمادگی خود را برای دفع هرگونه تهدیدی از سوی ایران بسنجند.

وی تاکید کرد: امروز پیشرفت‌های نظامی ایران در حدی است که به عنوان یکی از قدرت‌های رده اول نظامی و تسلیحاتی در دنیا مطرح بوده و با قدرت‌های بزرگی همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی برابری می‌کند که البته این موضوع از بُعدی بسیار مثبت است.

عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس نهم، پیشرفت‌های ایران در عرصه نظامی را در سایه تلاش‌های متخصصان داخلی توصیف و تصریح کرد: برگزاری چنین رزمایش‌های نشان‌دهنده آن است که قدرت نظامی ایران در سایه تلاش‌های متخصصان داخلی به حدی رسیده که توان مقابله با قدرتمندترین نیروهای نظامی را در اختیار داشته و قادر است هر تهدیدی را در لحظه خنثی کند، بر همین اساس شاهدیم که آمریکا و رژیم صهیونیستی با برگزاری رزمایش مشترک درصدد آماده سازی خود در مقابل ایران هستند.

وی طرح برگزاری رزمایش‌ مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی را دارای مصرف تبلیغاتی خواند و تاکید کرد: نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از طرفی و تحولات منطقه خاورمیانه از سویی دیگر شرایط را برای دولتمردان آمریکا به شدت بحرانی کرده، بنابراین درصدند تا شرایط را به گونه‌ای به نفع خود تغییر دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس، با تاکید بر افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در پی شکل‌گیری موج بیداری اسلامی، ادامه داد: برگزاری چنین رزمایش‌هایی از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی نه تنها برای تضعیف موقعیت ایران در منطقه است بلکه درصدند تا به ایادی وابسته خود در منطقه که از موج بیداری اسلامی به وحشت افتادند اطمینان دهند که بحرانی آنان را در بر نخواهد گرفت.

ژنرال مارتین دمپسی  رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا روز جمعه ۹ تیر در یک کنفرانس خبری از برگزاری مانور مشترک آمریکا و اسراییل خبر داد و گفت که مانور دفاع موشکی مشترک ایالات متحده و اسرائیل در ماه اکتبر سال جاری میلادی برگزار خواهد شد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.