اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 14 تير 1391 / کد مطلب: 2939 / نظرات: 0

كارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی :


ثبت نام كلاس های آموزش قرائت قرآن كریم در سبزوار آغاز شد


 كارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی سبزوار از ثبت نام علاقه مندان به شركت در كلاس های قرائت قرآن كریم توسط این اداره در این شهرستان خبر داد .
  
 
به گزارش سبزوار پيام به نقل از  روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سبزوار ، مصطفی رحیمی كارشناس قرآن این اداره، گفت : ثبت نام كلاس های آموزش قرائت قرآن كریم از اول تیر ماه جاری در مؤسسات قرآنی و خانه های قرآن روستایی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار آغاز و تا 20 تیر ماه ادامه خواهد داشت .

وی ادامه داد : در این طرح 50 كلاس آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن كریم برگزار و علاقه مندان با مراجعه حضوری به مؤسسات و مراكز قرآنی مذكور ثبت نام بعمل می آورند .

وی با پیش بینی شركت بیش از 1000 قرآن آموز در این طرح گفت : بكار گیری مربیان متخصص قرآنی و در اختیار گذاردن منابع درسی رایگان از ویژگی های بارز طرح مذكور به شمار می رود.

وی ادامه داد : تأمین هزینه این طرح از محل بودجه نیم درصدی قرآنی كشور می باشد كه صرف تأمین حق الزحمه مربیان ، تشكل های قرآنی ، كتاب و منابع و جوایز برگزیدگان این طرح می شود .

این طرح قرآنی ویژه استقبال از ماه مبارك رمضان است كه تا پایان این ماه ادامه داشته و به قبول شدگان آن ، گواهینامه معتبر اعطا می شود .

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.