اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 17 تير 1391 / کد مطلب: 2949 / نظرات: 1


دانش آموز ششتمدی در کشور مقام کسب کرد


حسین پور/سی امین دوره مسابقات دانش آموزی قرآن و نهج البلاغه دانش آموزان پسر مقطع راهنمائی و متوسطه کشور که با حضور 1200دانش آموزدر فلاورجان اصفهان برگزار شده بود با معرفی نفرات برتر پایان یافت.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه ششتمد گفت: در این دوره از مسابقات علیرضا صادقی دانش آموز دبیرستان باب العلم ششتمد که رتبه اول رشته نهج البلاغه استان خراسان رضوی در پایه پیش دانشگاهی را کسب کرده بود بعنوان نماینده استان خراسان رضوی در این مسابقات شرکت کرد و توانست عنوان سومی را برای استان خراسان رضوی کسب نماید.
طیبی افزود: ششتمد امسال در مسابقات کشوری پنج نماینده داشته که تاکنون دانش آموز حجت الله اکبری عضو هیئت رئیسه کمیسیون تشکلات دانش آموزی کشور شده است و علیرضا صادقی نیز با کسب رتبه سوم مسابقات برای خراسان رضوی افتخارآفرینی کرده و ما منتظر حضور و درخشش نمایش صحنه ای دبیرستان باب العلم ششتمد که با کسب رتبه اول استان به مسابقات کشوری راه یافته و همچنین اعلام نتایج داستان نویسی و خوشنویسی کشوری هستیم که در این رشته ها نیز برای خراسان رضوی و ششتمد کسب افتخار نمایند.
شایان ذکر است خراسان رضوی با 28شرکت کننده در این مسابقات حضورداشته است که در رشته قرائت 6رتبه ، در رشته حفظ3 رتبه و در رشته نهج البلاغه نیز 6 رتبه را کسب کرده اند.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.