اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 18 تير 1391 / کد مطلب: 2965 / نظرات: 0

تعدادی روستاها با جمعیت حدود سه هزار نفر گاز ندارند


مسئولان براي توسعه و آباداني شهرستان تلاش كنند


مسئولان براي توسعه و آباداني شهرستان تلاش كنند  نماینده مردم شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت: روستاهای سه هزار نفری در این شهرستان داریم که هنوز گاز ندارند و برخی کارخانه های ما به دلیل مشکل سوخت در حال تعطیلی است.   
به گزارش سبزوارپيام  ، " علی سبحانی فر"  در جمع شماری از مسوولان دستگاه های اجرایی سبزوار اظهار داشت: این در حالی است که به گفته وزیر نفت در چند روز قبل روستاهای 100 خانوار به بالا در کشور گاز رسانی شده و مشکلی دراین مورد وجود ندارد.
وی اضافه کرد: کارخانه سیمان سبزوار 180 میلیارد ریال برای سوخت هزینه می کند و این در حالی است که به گفته مسوولان این کارخانه به ازای هر روز گاز رسانی سریعتر به آن ، این هزینه به یک سوم می رسد .
وی با بیان اینکه مشکل سوخت این کارخانه با پی گیری های انجام شده در آستانه حل شدن است افزود: همچنین در دیدار با با معراجی مدیر کل گاز استان توصیه جدی برای گاز رسانی منطقه شده است.
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه بیکاری در سبزوار زیاد است افزود: آمار بیکاری در این شهرستان بیشتر از میانگین کشوری است .
وی حرکت به سمت توسعه ، در اولویت قرار دادن صنعت و استفاده از سرمایه و نقدینگی زیانزد این شهرستان را در رفع مشکل بیکاری موثر عنوان کرد.
مهندس سبحانی خطاب به دستگاه های اجرایی سبزوار خواستار در نظر گرفتن تسهیلات و رفع موانع سرمایه گذاران و نیز پرهیز از ایجاد مانع برای آنها شد و افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید ملی و حمایت از کار وسرمایه ایرانی نامگذاری شده باید به این مساله عنایت بیشتری شود.
وی اقساطی کردن مالیات و در نظر گرفتن تخفیف های مالیاتی و زیر ساخت های لازم همچون آب ،گاز و برق را برای جذب سرمایه گذاران به این شهرستان خواستار شد . 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.