اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 19 تير 1391 / کد مطلب: 2979 / نظرات: 0


650 نفر مددجو تحت پوشش اداره بهزیستی خوشاب هستند


سرپرست اداره بهزیستی خوشاب گفت : 650 نفر مددجو تحت پوشش این اداره هستند كه 50 نفر آنان را زنان سرپرست خانواده تشكیل می دهند.
  
 
به گزارش سبزوار پيام 'علی گرمابی' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با حمایت بهزیستی از این تعداد مددجو در واقع 2700 نفر اعضای خانواده های این مددجویان از خدمات بهره مند می شوند.

وی همچنین آگاه سازی و پیشگیری از معلولیت ها را از اولویت های كاری بهزیستی خوشاب عنوان كرد و افزود : آگاه سازی خانواده ها و مشاوره قبل از ازدواج نقش مهمی در پیشگیری از معلولیت ها دارد.

گرمابی همچنین از تشكیل كمیسیون پزشكی تشخیص معلولیت ها در خوشاب خبر داد و گفت : ستاد مناسب سازی معلولان نیز در آینده نزدیك در این شهرستان تشكیل می شود.

وی توسعه مراكز غیردولتی و مهدكودك ها را به عنوان یكی دیگر از برنامه های اداره بهزیستی خوشاب بیان كرد و افزود: در حال حاضر پنج مهدكودك شهری و چهار مهدكودك روستایی در این شهرستان تشكیل شده است .

سرپرست اداره بهزیستی خوشاب پیگیری اشتغال مددجویان ، پیشگیری از اعتیاد، پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، شناسایی و جذب خیرین و تشكیل موسسات خیریه را از اولویت های كاری این اداره عنوان كرد.

وی در بخشی دیگر از سخنانش به احداث ساختمان اداره بهزیستی در خوشاب اشاره كرد و اظهار داشت :ساختمان این اداره تاكنون 50 درصد پیشرفت فیزیكی داشته و تا آخر سال جاری به بهره برداری می رسد.

نمایندگی بهزیستی شهرستان خوشاب در 16 اردیبهشت ماه سال جاری به اداره ارتقا یافت.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.