اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 21 تير 1391 / کد مطلب: 2992 / نظرات: 0


استقبال از ایجاد شبکه سراسری پایتخت معنوی



رئیس سازمان صدا و سیما از از تبدیل شبکه استانی خراسان‌رضوی به شبکه سراسری پایتخت معنوی با محوریت خراسان‌رضوی استقبال کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان‌رضوی، سید عزت‌الله ضرغامی از تبدیل شبکه استانی خراسان‌رضوی به شبکه سراسری پایتخت معنوی استقبال کرد و اظهار داشت: اگر بتوانیم شبکه‌ای را با محوریت خراسان‌رضوی با یک کنداکتور قابل قبول و با توجه به ظرفیت‌های مطلوب دینی بارگاه منور رضوی ایجاد کنیم، پیوستن این شبکه به شبکه سراسری قابل دسترسی است.

ضرغامی در ادامه گفت: یکی از کارهایی که مرکز خراسان‌رضوی باید انجام دهد، این است که با توجه به ظرفیت‌های بی‌نظیر این استان دائماً و پیوسته امید و امیدواری را به مردم نسبت به انقلاب و آینده القاء کند چرا که از محورهای مهم فعالیت سازمان پرداختن به امید، دین، اخلاق و آگاهی است.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خطاب به برنامه‌سازان خراسان‌رضوی، افزود: شما باید این معنویت حاکم در شهر مقدس را پوشش دهید و دوربین شما باید تصاویر ارادت و اعتقاد مردم به آقا امام رضا (ع) را آشکار کند.

وی ادامه داد: با مردم مصاحبه کنید و نگاه‌ها و نظرات مردم را درباره زیارت و معنویت جمع‌آوری کنید و به زیباترین شکل تدوین و پخش کنید چرا که این تصاویر می‌تواند بر روی اعتقادات مردم تأثیرگذار باشد و عظمت قدسی و حرم مطهر رضوی را به مردم سراسر کشور منتقل کند.

در ادامه حجت‌الاسلام علی نهاوندی مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌رضوی در جلسه شورای مدیران که با حضور رئیس سازمان برگزار شد، با اشاره به حضور سالانه 25 میلیون زائر ایرانی و 2 میلیون زائر خارجی در شهر مشهد و ظرفیت‌های ممتاز صنعتی ،علمی، گردشگری در این شهر گفت: شایسته است شبکه خراسان رضوی بر روی TS3قرار بگیرد تا در کنار مأموریت‌های استانی به مأموریت‌های سراسری نیز بپردازد و شکوه معنویت دینی شیعیان را منتشر کند.

وی افزود: قابلیت و زیرساخت مناسب برای چنین رویدادی فراهم است و بودجه زیارت هم می‌تواند برای چنین رویداد مهمی موثر باشد تا زائران حضرت از مبدا اطلاع‌رسانی شوند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.