اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 21 تير 1391 / کد مطلب: 2993 / نظرات: 0

رقابت 28مرشد در سبزوار/


چهارمین جشنواره مرشدان برترایران آغازشد


چهارمین جشنواره مرشدان برترایران آغازشد  مرحله نهایی چهارمین دوره جشنواره مرشدان برتر ایران زمین با رقابت 28 مرشد صبح روز چهارشنبه در تالار کاشفی سبزوار آغاز شد.   
دبیر چهارمین دوره جشنواره مرشدان برتر ایران زمین با عنوان "آواها و نواهای پهلوانی" در حاشیه برگزاری این جشنواره در گفت و گو با خبرنگار ما ا اظهار داشت: 28 مرشد از سطح کشور در مرحله نهایی این جشنواره امروز چهارشنبه در سبزوار با هم رقابت می کنند.
" فرهاد طلوع کیان" اضافه کرد : اسفند سال گذشته با انتشار فراخوان اولیه از مرشدان کشور برای شرکت در این جشنواره دعوت شد.
وی با بیان اینکه در مجموع 123 مرشد دراین جشنواره شرکت و 120 لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند افزود: داوری این آثار 25 اردیبهشت همزمان با روز بزرگداشت فردوسی انجام شد و 28 مرشد به مرحله نهایی راه یافتند.
وی ادامه داد: اجرای این 28 مرشد با حضور 10 داور اختصاصی شامل سه داور ضرب ، سه داور آواز و سه داور ادبیات و سرپرست داوران قضاوت می شود .
وی جوایز این جشنواره را به ترتیب شامل سردم زرین ، سردم سیمین و دیپلم افتخار ذکر کرد و افزود: برگزیدگان این جشنواره وز پنجشنبه 22 تیر معرفی و تجلیل می شوند.
جشنواره مرشدان برتر ایران زمین در سه بخش انفرادی در رده سنی 21 تا 40 سال و 41 تا 60 سال و دو نفری و گروهی با رده های سنی آزاد در حال برگزاری است.
این جشنواره با حمایت مالی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) در سبزوار برگزار شد. 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.