اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 23 تير 1391 / کد مطلب: 3012 / نظرات: 0

فشارهای دشمنان به این دلیل است كه آنها در پایان راه هستند


بایستی از شورای نگهبان حمایت شود


بایستی از شورای نگهبان حمایت شود  سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان سبزوار خواستار حمایت از شورای نگهبان شد و گفت: به شایعه سازی هایی كه علیه این نهاد می شود گوش ندهید.
  
 
به گزارش سبزوار پيام به نقل از ایرنا ، 'حسین قلعه نویی' در سخنانی كه در آستانه 26 تیر سالروز تاسیس شورای نگهبان، در جمع نمازگزاران سبزوار افزود: شش فقیه عضو شورای نگهبان هستند كه تعریف فقیه مشخص است و اینها هیچ توقعی ندارند و باید حمایت شوند.

وی در ادامه اظهار داشت: فشارهای دشمنان بر كشورمان به این دلیل است كه آنها در پایان راه هستند و عوامل آنها در منطقه آخرین نفسها را می كشند.

وی با تاكید بر مقاومت مردم در برابر فشارهای دشمنان اضافه كرد: تنها یك 'یا علی' تا پایان كار دشمنان فاصله داریم.

وی در بخشی از سخنانش اظهار داشت: وضع قوانین اسلامی و محكم در كشور ما می تواند برای ملل به پا خاسته علیه حاكمان جور قابل الگو برداری باشد.

وی این مطلب را با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه و نشات گرفتن آن از نهضت بیدارگر امام خمینی (ره) بیان كرد و افزود: قوانینی كه در مجلس شورای اسلامی شكل می گیرد شورای نگهبان ماموریت بررسی عدم مغایرت آن با احكام اسلامی و تطبیق قوانین مصوب با قانون اساسی را بر عهده دارد.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان سبزوار با بیان اینكه دشمنان داخلی و خارجی با هدایت صهیونیست های جنایتكار دنبال این هستند كه كشورمان به عنوان الگو در منطقه مطرح نشود، افزود: درگیر كردن كشور با مسائل داخلی ، محاصره اقتصادی ، انواع تحریم ها و بهانه جویی ها ، جلوگیری از پیشرفت علمی كشور و ترور مغزهای متفكر ، تغییر باورها و افكار انقلابی و غیره بخشی از توطئه های دشمنان برای تغییر مسیر حركت جمهوری اسلامی است.

وی گفت: دشمن دو نقطه قابل نفوذ در صف ایستادگی ملت ایران را تشخیص داده كه اگر از آن غفلت كنیم از این دو نقطه نفوذ خواهد كرد.

'قلعه نویی ' با بیان اینكه هر دو نقطه نفوذ دشمن از انتخابات آغاز می شود این نقاط را شامل انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی برشمرد و اضافه كرد: نفوذ دشمن از این دو نقطه را در طول تاریخ 33 ساله انقلاب از جمله در مساله ریاست جمهوری بنی صدر و مجلس ششم به چشم دیده ایم.

وی با بیان اینكه شورای نگهبان مانند یك صافی در بدو ورود كاندیداها از ورود افراد نفوذی جلوگیری می كند، افزود: در عین حال برخی با سال ها تزویر می توانند از این صافی عبور كنند و بنابراین شورای نگهبان بر مصوبات مجلس شورای اسلامی نظارت می كند كه مخالف با احكام اسلامی و قانون اساسی نباشد.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان سبزوارهمچنین به دفاع امام راحل (ره) از شورای نگهبان پس از تشكیل آن اشاره و سخنان ایشان و مقام معظم رهبری درمورد اهمیت و جایگاه شورای نگهبان را بیان كرد .

وی همچنین با اشاره به فعالیت دفاتر شورای نگهبان در شهرستان ها افزود: این دفتر در سبزوار در آخرین انتخابات برگزار شده با 500 ناظر در 241 شعبه اخذ رای بر انجام انتخابات نظارت داشت.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.