اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 23 تير 1391 / کد مطلب: 3013 / نظرات: 3

شاغلان ازكمك دولت برای بیمه تامین اجتماعی استفاده كنند /


نماز جمعه دارای اثرات مادی و معنوی است


نماز جمعه دارای اثرات مادی و معنوی است  امام جمعه موقت سبزوار گفت: در حال حاضر كه دولت برای كمك به بیمه تامین اجتماعی اعلام كمك كرده شاغلان و صاحبان درآمد فاقد بیمه با استفاده از این فرصت جهت این مهم اقدام كنند. 
   
 به گزاش سبزوار پيام به نقل از ایرنا ،حجت الاسلام و المسلمین 'محمد سلیمانی' در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ، با گرامیداشت 25 تیر روز بهزیستی و تامین اجتماعی ،افزود: تامین اجتماعی از شاخصه های پیشرفت در كشورهای جهان است .

وی مزایای بیمه تامین اجتماعی در دوران بازنشستگی ، از كارافتادگی و بروز حادثه در حین كار را خاطر نشان كرد و افزود: بیمه تامین اجتماعی برای نجات از نیازمندی و گرفتاری در این دوران های عمر ضرورت دارد.

وی اظهار داشت: در كشور بیش از 32 میلیون نفر از طریق كارفرمایان ، خود اظهاری و یا با كمك دولت تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

خطیب جمعه موقت سبزوار 24 شعبان مصادف با زندانی شدن امام خمینی (ره) در پادگان عشرت آباد تهران را یادآور شد و ضمن گرامیداشت یاد ایشان گفت: معمار انقلاب اسلامی ایران، بیداری اسلامی را به جهان صادر كرد و صدای انقلاب را تا اقصی نقاط جهان رساند.

وی با بیان اینكه این روز مصادف با روز تولد مقام معظم رهبری در سال 1318 در مشهد مقدس است این روز را تبریك گفت.

حجت الاسلام 'سلیمانی' نماز جمعه را دارای اثرات مادی و معنوی دانست و گفت: در نماز جمعه واجب است امام جمعه خود و مردم را سفارش به تقوا كند كه این موضوع اهمیت زیادی دارد.

وی با اشاره به اینكه امام جمعه در زمان اقامه خطبه ها بر اسلحه تكیه دارد، گفت: مفهوم این اقدام این است كه امام جمعه و مومنان همیشه باید خود را آماده ایستادگی در مقابل حمله احتمالی دشمنان كنند.

وی 25 شعبان سالروز گشایش نخستین مجلس خبرگان و 26 شعبان روز تشكیل شورای نگهبان را گرامی داشت و در مورد وظایف این دو نهاد مطالبی بیان كرد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


3 نظر در صف تاييد است.