اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 24 تير 1391 / کد مطلب: 3024 / نظرات: 0

تاکید بر رعایت پوشش ظاهری برای مردان و زنان/


بدترین نوع توهین به انسان مزاحمت است


بدترین نوع توهین به انسان مزاحمت است رییس دادگستری سبزوار در همایش عفاف و حجاب گفت: بدترین نوع توهین به انسان مزاحمت است.
به گزارش سبزوارپيام  به نقل روابط عمومی اداره ارشاد سبزوار، حجت الاسلام و المسلمین مهدی سیدآبادی در این همایش که در محل تالار شرکت نفت سبزوار برگزار شد، ضمن تاکید بر رعایت پوشش ظاهری برای مردان و زنان در جامعه، عفت را سلامت رفتار و وقار در راه رفتن عنوان کرد.
وی تصریح کرد: متاسفانه برخی از زنان و دختران این مورد را رعایت نکرده به طوری که جوان و غیر جوان برای او مزاحمت ایجاد می کنند.
وی ادامه داد: اینگونه رفتارها خلاف هنجارهای جامعه است.
در ادامه دبیر ستاد ترویج فرهنگ عفاف وحجاب سبزوار هدف از برگزاری این همایش را ارتباط مستقیم حجاب وعفاف با استحکام وثبات خانواده با توجه به مسائل اجتماعی روز عنوان کرد.
مجید عسکری با اشاره به برگزاری این همایش به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب تصریح کرد : این همایش به همت اداره فرهنگ و ارشاد سبزوار و مرکز تربیت مدرس عالی قرآن کریم و همکاری برخی نهادهای فرهنگی این شهرستان برگزار شده است .
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار همچنین پرسش وپاسخ پیرامون حجاب و ثبات خانواده ، اعطاء گواهینامه های پایان دوره قرآن آموزی مرکز عالی تربیت مدرس قرآن کریم ، اهدای بسته های فرهنگی ، مسابقه دل نوشته در خصوص عفاف وحجاب و ... را از دیگر برنامه های این همایش دانست.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.