اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 25 تير 1391 / کد مطلب: 3031 / نظرات: 1

بعد از گذشت بيش از 30 سال /


كوي کلاه فرنگی سبزوار بازگشایی می شود


كوي کلاه فرنگی سبزوار بازگشایی می شود کوی کلاه فرنگی یکی از محلات قدیمی سبزوار می باشد که دارای بافت تاریخی خاصی است. این کوی در گذشته به علت اختلاف بین شهرداری و اداره میراث فرهنگی در خصوص بهسازی و بازگشایی مسکوت مانده بود. ساکنین کوی کلاه فرنگی با بیان این مطلب که بازگشایی این منطقه می بایست در سال 1358 صورت می گرفته از وجود برخی از منازل مخروبه واقع شده در طرح که تبدیل به مکانی برای تجمع معتادین و حیوانات موذی شده و مشکلاتی را برای آنها ایجاد نموده، گلایه کردند.

شهردار سبزوار  گفت: کوی کلاه فرنگی سبزوار (20 متری گل افشانی) با همکاری و توافق مالکان امسال بازگشایی می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین مقصودی طول کل مسیر خیابان گل افشانی را 330 متر بیان کرد و اظهار داشت: در مدت یکسال اخیر حدود 10 متر از این خیابان با ازرش تقریبی حدود 8 میلیارد ریال به تملک شهرداری در آمده است.

وی با بیان اینکه حدود 11متر از این خیابان هنوز به تملک شهرداری در نیامده است، افزود: برابر طرح تفصیلی سبزوار کوچه یا خیابان جدید از 13 تا 20 متر متغییر می باشد و این امر از یکسو در بحث تملک و از سوی دیگر هم از نظر مالی به دلیل لحاظ نشدن 11 متر باقیمانده در بودجه سال 91، شهرداری را با مشکل مواجه کرده است.

شهردار سبزوار خاطر نشان کرد: در هر صورت، مالکینی که املاک آنها در مسیر خیابان قرار گرفته می توانند با مراجعه به شهرداری در بحث توافق املاک خود با شهرداری اقدام کنند.

مقصودی ابراز امیدواری کرد: با توافق، همکاری و عقد توافقنامه مالکان این منطقه با شهرداری، بازگشایی کوی کلاه فرنگی امسال تحقق یابد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


م.. |وب
با سلام
ممنون از تلاشهای مجدانه شهردار