اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 26 تير 1391 / کد مطلب: 3042 / نظرات: 0


سبحانی/طرح بستن تنگه هرمز پس از تعطیلات مجلس تقدیم هیئت رئیسه می شود


طرح مسدود کردن تنگه هرمز احتمالا پس از تعطیلات مجلس تقدیم هیئت رئیسه مجلس می شود.
به گزارش سبزوارما به نقل از خراسان، رمضانعلی سبحانی فر، نماینده سبزوار و عضو کمیسیون صنایع و معادن با اعلام این مطلب، به خراسان گفت: قبل از تعطیلات مجلس و زمانی که بنده این طرح را امضا کردم، این طرح ۸۰ امضا داشت اما شنیدم این تعداد به ۱۰۰ امضا رسیده است.
وی در این باره که برخی از افزایش امضاها به ۱۵۰ نفر خبر داده اند، گفت: بله امکان دارد امضاهای این طرح طی روزهای گذشته با رایزنی با نمایندگان افزایش یافته است.
سبحانی فر در پاسخ به این سوال که آیا برای تدوین طرح با کارشناسان وزارت خارجه تبادل نظر شده یا خیر، گفت: نمایندگان به طور مستقل این موضوع را پی گیری می کنند البته در تدوین این طرح همه جوانب در نظر گرفته خواهد شد. به عبارت دیگر خرد جمعی در مجلس در تدوین این طرح نقش مهمی بازی می کند.
وی در پاسخ به این سوال که این طرح چه زمانی به هیئت رئیسه ارائه می شود، گفت: امیدواریم این اتفاق بیفتد. در همین حال کریمی قدوسی، نماینده مشهد روز گذشته به فارس گفت: طرح مسدود کردن تنگه هرمز تاکنون به امضای ۱۵۰ نفر از نمایندگان رسیده و قرار است که این طرح پس از امضای ۲۵۰ نفر از نمایندگان به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شود.
وی افزود: بر اساس طرح انسداد تنگه هرمز این تنگه تا زمان لغو تمامی تحریم ها علیه ایران بسته خواهد ماند و پس از آن تنگه با رعایت ۱۴ شرط باز خواهد شد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.