اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 27 تير 1391 / کد مطلب: 3046 / نظرات: 0


نصب دستگاههای ماهواره در برگو در حال افزایش چشمگیر است


پس از کش و قوس های فراوان که در برگو ماهواره استفاده میشدو این خبر مدتی رسانه ای شدصدا و سیمای استان در حرکتی نمادین اقدام به ایجاد و نصب دستگاه انتن نمود که ماهواره ها را جمع کنند.

در اوایل کار سرعت خوبی داشت و برگویی ها شبانه روزی و کمتر از دو هفته کل کوچه ها را کندکاری کردند و کابلهای زیر زمینی را قرار دادند.ولی این پایان قضیه نبود.اینکه الان ماهواره های بیشتری وارد روستا شده امری طبیعی و حق مردم است چرا که عده زیادی از مردم زمانی که این پروژه استارت خورد از خرید دستگاه ماهواره منصرف شدند و خوشبین بودند که بزودی کار تمام شود ولی با گذشت بیش از سه ماه تعطیلی یکباره و نیمه کاره پروژه ان دسته هم دیگر ماهواره خریدند.

حال کسی هم از سمت صدا و سیمای استان جوابی نداده که چرا این همه هزینه شده و نیمه کاره رها کردین و رفتین.

به گفته اهالی روستا روزهای اخری که مسولین استان در روستا بودند اقوام یکی از انها فوت میکند و به گفته خودشان سه تا چهار روز را به مشهد برمیگردند ولی این سه چهار روز هنوز تمام نشده است.

راستی چرا این پروژه ها مدیری ندارد که پاسخگوی ما باشد که چه موقع به نتیجه دست می یابیم؟

نکته مهم هم اینکه تعدادی از لوازم و تجهیزات و دستگاههای مربوطه در روستا رها شده و به کسی سپرده نشده است خدا کند تا این تجهیزات کاملا نابود نشده کسی به دادشان برسد...."

مسولین محترم صدا و سیما پاسخگو باشند..."

اگر استفاده از ماهواره بر روی کودکان و یا حتی بزرگترها در روستا تاثیر منفی بگذارد فردا چه کسی پاسخ ما را خواهد داد.....؟

حال می بینیم کانون فرهنگی را با این همه فعالیت اینک بازدهی ندارد که امری کاملا طبیعی در این شرایط میباشد.سايت برگو





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.