اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 28 تير 1391 / کد مطلب: 3048 / نظرات: 0

شهردار:امروز قطار ششتمد بر روی ریل پیشرفت است /


به ورودی و زیبا سازی ششتمد توجه ویژه می شود


به ورودی و زیبا سازی ششتمد توجه ویژه می شود حسین پور/ با اعلام رئیس جمهور محترم در یکصد مین سفر استانی به دیار سربداران و تصویب ارتقاء بخش ششتمد به شهرستان فعالیتهای عمرانی و خدماتی در ششتمد با همراهی مردم سرعت خوبی به خود گرفته است.
شهردار ششتمد گفت: با توجه به اینکه ورودی هر شهر به نوعی معرفی مختصری از آن شهر محسوب می شود و استاندار خراسان رضوی در برنامه های کاری مختلف تأکیدات فراوانی بر زیباسازی ورودی شهرها دارند این شهرداری به زیباسازی ورودی ششتمد به طور خاص خواهد پرداخت.
محمدرضا قلعه نوی افزود: با این رویکرد که شهرداری به ارتقاء وضعیت مبلمان شهری ، تعریض و بازگشائی معابر توجه خاصی نمود و خوشبختانه با عنایت خاصه مجموعه مدیران شهرستان بویژه دستگاه قضائی و انتظامی و حمایت بخشدار انجام این مهم با سرعت خوبی پیش رفته است.
وی ادامه داد: مردم ششتمد نیز درک بسیار درستی از موقعیت بوجود آمده دارند و با انجام توافقات صورت گرفته مشکلات فراوانی را از پیش روی شهرداری برداشته اند.
شهردار ششتمد گفت: برنامه بعدی شهرداری نگاه ویژه به ورودی ششتمد است که در گذشته فعالیتهای بسیار خوبی از جمله کاشت چهار هزار اصله درخت و انجام پروژه آبیاری قطره ای جهت حفظ این مجموعه صورت گرفته ولی با توجه به تأکید استاندار خراسان رضوی در خصوص ورودی شهرها و ضرورت امر انجام این مهم در برنامه کاری این شهرداری قرار گرفته است که امیدواریم استاندار محترم نیز با تخصیص اعتبار مناسب نشاط و پویایی موجود در ششتمد را دو چندان کند.
وی اظهار داشت: امروز قطار ششتمد بر روی ریل پیشرفت با سرعت در حال حرکت است و این سرعت و آبادانی ثمره خون شهداء و دعای خیر خانواده شهداء و جانبازان والامقام است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.