اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 29 تير 1391 / کد مطلب: 3054 / نظرات: 0


حل مشکل آب شرب شهر ششتمد


طی جلسه ای که بین اعضای شورای و بخشدار محترم با مدیر کل اب منطقه ای استان در مشهد مقدس برگزار گردید مشکل آب شهر ششتمد برای دراز مدت نیز مرتفع خواهد گردید.
به گزارش سبزوارپیام  به نقل از وبلاگ اخبار ششتمد،مدت زیادی است که شهر ششتمد با مشکل کم آبی دست و پنچه نرم می کند. که چند سال پیش با سه طرح کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت قرار بر رفع این مشکل شد.
بحث کوتاه مدت و میان مدت با پیگیری های زیاد اعضای محترم شورای شهر و همچنین مسئولین محترم ادارات از جمله اداره آّب و بخشدار محترم توانست عملی شده و با وجود مشکلاتی که به همراه داشت توانست فشار این مشکل را به حداقل برساند
بعد از عملی شدن طرح های کوتاه مدت و میان مدت بالاخره نوبت به حل این به صورت جدی و بلند مدت رسید.
برای پیدا کردن یک منبع پایدار آب پیگیری های زیادی انجام شد. مناطق زیادی مورد بررسی قرار گرفت که هر کدام بنا به دلایلی از جمله مناسب نبودن کیفیت یا کم بودن دبی آب یا پایدار نبودن آن (بعضی منابع بعد از مدتی استفاده مقدار آب آن کاهش پیدا می کند)مورد موافقت قرار نمی گرفت تا اینکه دیروز طی جلسه ای که بین اعضای محترم شورای اسلامی و بخشدار محترم با مدیر کل آب منطقه ای استان خراسان برگزار گردید یکی از مناطق شهرستان سبزوار برای تامین آب شرب شهر ششتمد انتخاب شد و قرار است با تامین آب شهر ششتمد از این منطقه مشکل آب شهر برای دراز مدت نیز حل شده و قطعی و نبود آب به فراموشی سپرده شود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.