اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 29 تير 1391 / کد مطلب: 3058 / نظرات: 0


اطلاعيه پليس به مناسبت ماه مبارك رمضان


فرماندهي انتظامي استان خراسان رضوي هم‌زمان با فرا رسيدن ماه پر فيض و معنويت رمضان، اطلاعيه‌اي صادر كرد.

فرماندهي انتظامي استان خراسان رضوي هم‌زمان با فرا رسيدن ماه پر فيض و معنويت رمضان، اطلاعيه‌اي صادر كرد.

به گزارش "سبزوار پيام " به نقل از ايسنا، فرماندهي انتظامي استان خراسان رضوي، با تبريك فرا رسيدن ماه مبارك رمضان، ماه نزول قرآن و خودسازي، طرح‌هاي ويژه‌ي انتظامي و ترافيكي را به منظور آرامش و آسايش شهروندان در اين ماه ضيافت الهي در دستور كار خود قرار داده است، به همين مناسبت اطلاعيه‌اي از سوي پليس صادر و نظر عموم شهروندان و متصديان صنوف و اماكن عمومي به رعايت موارد ذيل جلب مي‌شود.

به منظور رعايت حرمت ماه مبارك رمضان از هرگونه تظاهر به روزه‌خواري در واحدهاي صنفي و اماكن عمومي جدا خودداري شود.

متصديان كليه مراكز پذيرايي اعم از مراكز پذيرايي درون شهري و بين‌راهي كه قصد ارائه خدمات در طول روز را دارند بايد مجوز لازم را از مبادي ذيربط اخذ كنند.

همچنين واحدهاي صنفي(مجاز به فعاليت) كه صرفا ارائه خدمات به زائرين مي‌كنند مي‌بايست نسبت به استتار نماي خارجي مكان در حد متعارف اقدام و به شكلي عمل شود كه درون واحد صنفي از بيرون قابل رويت نباشد.

متصديان واحدهاي صنفي(سوپر ماركت‌ها، خوار بارفروشي‌ها، قنادي‌‎ها و ...) از صرف هرگونه مواد غذايي در مكان صنفي ممانعت به عمل آورند و با متظاهران به روزه‌خواري در ملاعام و افرادي كه در منظر عمومي استعمال دخانيات كنند برابر ضوابط و مقررات برخورد قانوني به عمل خواهد آمد، همچنين از خواهران انتظار داريم در اين ماه مبارك رمضان توجه و جديت بيشتري در رعايت حجاب اسلامي داشته باشند.

با توجه به حجم ترافيك در ساعات پاياني روز از شهروندان انتظار مي‌رود نسبت به رعايت قوانين و مقررات عبور و مرور توجه ويژه داشته باشند.

پليس با اعلام اجراي طرح‌هاي ويژه انتظامي در راستاي پيشگيري از جرايم از شهروندان خواست ضمن همكاري با خدمتگزاران خود در نيروي انتظامي در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را بلافاصله از طريق شماره تلفن ۱۱۰ به فوريت‌هاي پليسي گزارش دهند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.