اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 30 تير 1391 / کد مطلب: 3067 / نظرات: 0

شعار امسال مهمترین عامل برای مایوس كردن دشمنان است/


تقویت نماز جمعه ، تقویت رهبری و نظام است


تقویت نماز جمعه  تقویت رهبری و نظام است  امام جمعه سبزوار گفت: تقویت نماز جمعه با حمایت مردم ، تقویت رهبری است و تقویت رهبری ، حفظ نظام و حفظ نظام ، موجب نابودی دشمنان است.
  
 
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین 'غلامحسین ابراهیمی 'در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان، اظهار داشت : امروز یكی از عواملی كه دشمن را گیج و ناراحت كرده این نماز جمعه هاست كه باید تقویت شود.

وی با گرامیداشت پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در تهران به فرمان امام راحل (ره) توسط مرحوم آیت اله طالقانی، اظهار داشت: معمار انقلاب بسیار آینده نگر بودند و گویا تمام این آینده ما را می دیدند.

وی رابطه انسان و معبود ، رابطه اجتماعی امام جمعه با مردم و ارتباط سیاسی و اجتماعی را سه رابطه ای برشمرد كه كه باید در نماز جمعه وجود داشته باشد.

خطیب جمعه سبزوار با بیان اینكه امام جمعه باید در جلسات بین مردم حضور یابد افزود: در عین حال وی باید مراقب باشد تا از حضور او در مجالس مختلف سوء استفاده ای نشود.

وی همچنین گفت: امام جمعه كه در نماز جمعه مردم را سفارش به تقوا می كند باید تمام اعضا و جوارحش همان توصیه به تقوا باشد تا تاثیرگذار شود.

امام جمعه سبزوار اظهار داشت: امروز بخش فرهنگ و امر به معروف و نهی از منكر در كشور ما بخش بسیار مظلوم است و ناهنجاری های زیادی بین مرد و زن دیده می شود كه خلاف انتظار است.

وی گفت : امروز بی حجابی و بدحجابی فقط بین زنان نیست بلكه عده زیادی از مردها هم بد حجاب شده اند كه این یكی از مصادیق جنگ نرم دشمن است و باید نسبت به آن هوشیار بود.

وی رزمندگان و جوانانی كه در هشت سال دفاع مقدس با جان و دل در میدان نبرد علیه باطل حاضر می شدند را خاطر نشان كرد و گفت: این جوانان اهل نماز و روزه و نماز شب بودند كه باید الگوی جوانان امروز قرار گیرند.

خطیب جمعه سبزوار ماه مبارك رمضان را ماه ضیافت الهی و همچنین بیدار شدن از خواب غفلت و تقویت تقوا دانست و افزود: مراقب باشیم چنین نشود كه كه در این ماه فقط دهانمان را به روی آب و غذا ببندیم و تغییری در ما ایجاد نشود.

وی احترام گذاشتن به مساجد و بهره برداری بیشتر از آن به ویژه در ماه مبارك رمضان را مورد تاكید قرار داد،گفت: مهمترین بخش فرهنگی اسلام در جهان مسجد است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: برای تحقق سخن مقام معظم رهبری در مورد تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی ، باید این مساله توام با همت مضاعف و كار مضاعف ، اصلاح الگوی مصرف و همچنین حمایت مسوولان باشد.

وی افزود: تحقق شعار امسال مهمترین عامل برای مایوس كردن دشمنان و برطرف كردن تحریم های آنان است.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.