اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 30 تير 1391 / کد مطلب: 3068 / نظرات: 0


30 مشاور در مدارس جوين هدایت تحصیلی دانش آموزان را انجام می دهند


معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش جوین گفت : گروه مشاوره آموزش و پرورش جوین در بین 47 منطقه آموزشی استان خراسان رضوی رتبه اول استان را كسب كرد.
  
 
به گزارش سبزوار پيام به نقل از ايرنا،محمدرضا دلیری  افزود : این مشاوران در زمینه هدایت تحصیلی ، معرفی مشاغل و كاریابی ، معرفی رشته های تحصیلی دانش آموزی، مشكلات تحصیلی و هدایت دانش آموزان مدارس سطح شهر را رصد می كنند.

وی در ادامه از برپایی 10 پایگاه فعال آموزش و پرورش شهرستان در اوقات فراغت دانش آموزی خبر داد و گفت : تا كنون بیش از دو هزار دانش آموز شهرستان جذب كلاس ها و پایگاه های اوقات فراغت آموزش و پرورش شهرستان شده اند كه مراسم پایانی آن اواخر ماه مبارك رمضان برگزار می شود.

وی اظهار داشت : گروه مشاوره تربیتی آموزش و پرورش جوین در بین 47 منطقه آموزش و پرورش خراسان رضوی در سال تحصیلی 90-91 در فعالیت مشاوره ای رتبه نخست استان را كسب كرد.

وی از جمله برنامه های فرهنگی دراین حوزه را برگزاری مراسم اعتكاف دانست و گفت : اعتكاف دانش آموزی در دهه آخر ماه مبارك رمضان 24 تا 26 این ماه برگزار می شود كه بیش از 200 دانش آموز دختر(سن پنجم ابتدایی به بالا ) و پسر(از سوم راهنمایی و بالاتر از‌ان) در اعتكاف دانش آموزی اعلام حضور كرده اند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش جوین اظهار داشت: در مسابقات فرهنگی و هنری قرآن و عترت 10 دانش آموز (5دخنر و 5پسر) جوینی درگروه سوم استانی مقام اول تا سوم را كسب كردند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.