اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 31 تير 1391 / کد مطلب: 3070 / نظرات: 0

امام جمعه جغتای :


جنایات استكبار برای حفظ امنیت رژیم صهیونیستی است


جنایات استكبار برای حفظ امنیت رژیم صهیونیستی است امام جمعه شهرستان جغتای گفت: جنایات اسكتبار و عوامل دست نشانده آن در سوریه در راستای حمایت از رژیم صهیونیستی و تلاشی برای حفظ امنیت این رژیم است.
  
 
به گزارش سبزوار پيام به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام علی اكبر موحدی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته جغتای افزود : آنها می خواهند در سوریه رژیمی را بر سر كار آورند كه امنیت رژیم اشغالگر قدس را تامین كند و آمریكا با ایجاد سپر موشكی در سوریه از صهیونیست ها دفاع كند.

وی در ادامه به بحث تحریم ها اشاره كرد و گفت : دشمن می خواهد مردم را خسته كند اما این ملت نشان داده كه این تحریم ها اثری نخواهد داشت و آنها شكست خواهند خورد.

وی همچنین به برگزاری اولین نماز جمعه در تاریخ انقلاب اسلامی اشاره كرد و افزود: در پنج مرداد ماه سال58 اولین نماز جمعه توسط آیت الله طالقانی اقامه شد و نماز جمعه از بركات و دستاوردهای مهم انقلاب است.

وی در ادامه سخنانش ، كشتار مردم مسلمان میانمار را به شدت محكوم كرد و گفت : همه مسلمانان وظیفه دارند كه از نسل كشی مسلمانان بدست بودائیان جلوگیری كنند.

وی در پایان از ماه مبارك رمضان به عنوان ماه میهمانی خدا یاد كرد و یكی از مهمترین كارها در این ماه مبارك را امر به معروف و نهی از منكر دانست.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.