اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 2 مرداد 1391 / کد مطلب: 3108 / نظرات: 0


آغاز تمرینات تیم هندبال ثامن سبزوار از هفته آینده


  تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار در بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال کشور مقام نائب قهرمانی را از آن خود کرد و جواز شرکت در مسابقات جام باشگاه های آسیا کسب کرد.

مربی تیم سبزوار در گفتگو با خبرنگار سبزوارآنلاین از آغاز تمرینات فصل جدید خبر دادو گفت: بازیکنان تیم باید شنبه هفتم مردادماه در سالن سربداران حضوریابند و در تست آمادگی جسمانی شرکت کنند.

علی شعبانپور افزود: در حال حاضر تمام بازیکنان فصل قبل را حفظ کرده ایم البته جهت حضور مقتدرانه در مسابقات جام باشگاه های آسیا که آبانماه در قطر برگزار می شود به دنبال جذب بازیکن در پست های مختلف هستیم که در صورت موفقیت 5 بازیکن را  از جمع تیم کنار خواهیم گذاشت. وی تاکید کرد: بنا داریم جهت دفاع از حیثیت هندبال کشور در مسابقات جام باشگاه ها 2 بازیکن آلمانی جذب کنیم که در حال رایزنی هستیم. وی همچنین اظهار داشت: آقایان محمدرضا رجبی و مسعود زهرابی که هر دو عضو تیم ملی هستند اعلام آمادگی کرده اند که در این فصل در تیم سبزوار بازی کنند اما تا رضایتنامه خود را از باشگاه های قبلی دریافت نکنند هیچ چیز قطعی نیست.

شعبانپور به مسابقات لیگ برتر هم اشاره کرد و گفت لیگ 91 -92 با حضور 10 تیم از شهریورماه آغاز می شود که ثامن الحجج(ع) سبزوار در اولین بازی خود میزبان تیم صعود کرده شهرداری تبریز به لیگ برتر است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.