اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 3 مرداد 1391 / کد مطلب: 3118 / نظرات: 0


بیش از 200 مبلغ به روستاهای سبزوار،خوشاب ،داورزن و ششتمد اعزام شدند



 رییس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار گفت : بیش از 200 مبلغ و مبلغه امور دینی در ماه مبارك رمضان به مراكز بخش ها و روستاهای تابعه شهرستان های سبزوار، خوشاب و شهرستان های تازه تاسیس ششتمد و داورزن اعزام شدند.
  
 
حجت الاسلام 'محمد علی فاطمیان '  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این روحانیون هم اكنون كار تبلیغی خود را در این مناطق آغاز كرده اند.

وی اظهار داشت: اعزام روحانیون به این شهرستان ها بر اساس نیاز سنجی توسط این اداره، ارزیابی توان و استعدادهای تبلیغی موجود در روستاها و بررسی فرم های درخواست مبلغ از مناطق مختلف انجام شده است.

وی افزود: روحانیون اعزامی به این شهرستان ها از دفاتر تبلیغاتی قم و مشهد، روحانیون طرح هجرت قم، روحانیون بومی شهرستان سبزوار و سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی هستند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار اظهارداشت: 27 نفر از مبلغان اعزامی از روحانیون مستقر و طرح هجرت بلند مدت شهرستان سبزوار می باشند.

وی اجرای برنامه های ماه مبارك رمضان را با محوریت جذب جوانان اعلام كرد و گفت: در همین راستا روحانیون و مبلغان اعزامی به طور عمده از قشر جوان هستند و جلسات سخنرانی و تفسیر ویژه جوانان با تاكید بر جذب بیشتر آنها در این ایام برگزار می شود.

حجت الاسلام فاطمیان همچنین از برگزاری بیش از 58 كلاس روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن كریم به مناسبت ماه مبارك رمضان در شهرستان های سبزوار، خوشاب، ششتمد و داورزن خبر داد و گفت: این كلاس ها در مساجد و حسینیه های شهر و روستاها با استفاده از مربیان آموزش دیده برگزار می شود.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.