اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 27 مرداد 1390 / کد مطلب: 312 / نظرات: 0

مديرعامل سازمان اتوبوسراني سبزوار :


مسافران ناوگان اتوبوسراني درون شهری 25درصد افزايش يافت


مسافران ناوگان اتوبوسراني درون شهری 25درصد افزايش يافت   مديرعامل سازمان اتوبوسراني سبزوار و حومه گفت : بعد از اجراي قانون هدفمند كردن يارانه ها حدود 25 درصد به تعداد مسافران جابجا شده توسط ناوگان اين سازمان افزوده شد.
  به گزارش سبزوار پیام به نقل از خبرگزاری ایرنا ، 'محمد حسن پوركاوه '  افزود: اين ناوگان با توزيع بهينه خطوط در تمام مسيرهاي پرجمعيت سهم بسياري از جابجايي مسافر را به خود اختصاص داده است.
وي گفت: اين سازمان براي استفاده از تمام ظرفيت ها و منابع و تقويت ناوگان فعال خطوط، اقدام به تعمير اساسي حدود 30 دستگاه اتوبوس كرده است كه اين اتوبوس ها با هزينه يك ميليارد و 600 ميليون ريال تعمير و براي خدمات رساني به ناوگان حمل و نقل اين سازمان ملحق شده اند.
وي همچنين به افزايش ناوگان اين سازمان در ارديبهشت ماه امسال اشاره كرد و اظهارداشت: اين سازمان امسال موفق به جذب هشت دستگاه اتوبوس ب هزينه 12 ميليارد ريال شد كه 5/82 درصد از كل هزينه آن را دولت و 5/17 درصد را شهرداري سبزوار پرداخت كرد.
وي افزود : با پيگيري انجام شده و نياز سازمان به ميني بوس در برخي مسيرها براي سرويس دهي به شهروندان ، سازمان اتوبوسراني سبزوار موفق به جذب هشت دستگاه ميني بوس به ارزش سه ميليارد و 360 ميليون ريال شده است.
پوركاوه، با بيان اينكه اين ميني بوس ها با حضور بهره برداران بخش خصوصي قرعه كشي شده و در مرحله واگذاري به آنان هستيم ابراز اميدواري كرد به زودي شاهد پيوستن اين خودروها به خطوط حمل و نقل اين سازمان باشيم.
وي با اشاره به گسترش فيزيكي شهر و استقبال شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومي بويژه اتوبوس به عنوان وسيله اي ايمن، مطمئن و ارزان در سفرهاي درون شهري گفت: اين ناوگان با برنامه ريزي و فرهنگ سازي مناسب هميشه روند رو به رشد را در جابجايي مسافر به خود اختصاص داده است.
سازمان اتوبوسراني سبزوار با 155 دستگاه اتوبوس و 115 كارمند روزانه به حدود 70 هزار نفر از شهروندان خدمات دهي مي كند.
 
 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.