اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 5 مرداد 1391 / کد مطلب: 3140 / نظرات: 0


دانش آموزان داورزنی در استان مفام کسب کردند


سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه داورزن گفت: 8 دانش آموز این منطقه در رشته های مختلف فرهنگی – هنری و علمی حائز رتبه برتر استان شده اند.

محمد علی صادقی شکیب در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب افزود:  در مجموع 21 دانش آموز از منطقه داورزن در رشته های قرائت قرآن  نهج البلاغه – مفاهیم  - احکام  - انشای نماز – علمی کاربردی – پژوهش علمی – مسابقات آزمایشگاهی  حائز رتبه های اول تا سوم استانی شده اند.

وی ادامه داد: محمد امیر خواه در رشته قرائت محسن صدخروی در رشته انشائ نماز محمد امین خسرو آبادی – بیژن

شهر آئینی و مریم جعفری در قسمت علمی کاربردی – هادی زرقانی و فاطمه زرقانی دررشته احکام   و علی صدخروری و آرمان صدخروی در رشته پژوهش علمی توانستند رتبه اول استانی را از آن خود کنند.

سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه داورزن ادامه داد: مجتبی صداقت خواه در رشته قرائت  فاطمه حسن نیا در نهج البلاغه حسین کاهه  در رشته احکام و زهرا باشتنی و مریم نامنی در پژوهش علمی حائز رتبه دوم استانی شده اند.

وی در ادامه گفت : فاطمه اسلامی و امیر محمد داورزنی در رشته مفاهیم  مهدی قائمی نژاد در رشته قرائت قرآن  مصطفی مزینانی –مریم سلیمانی و محسن صدخروی در انشائ نماز و رحیمه کوشکباغی و زهرا مزینانی در مسابقات آزمایشگاهی توانستند رتبه های سوم استانی را بدست آورند.

وی اظهار امیدواری کرد با توجه به وضعیت محرومیت منطقه در سال آینده این پیشرفتها چشمگیر تر شود .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.