اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 6 مرداد 1391 / کد مطلب: 3144 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار :


رمز عبور از تحریم ها، وحدت و یکیارچگی ملت است


رمز عبور از تحریم ها وحدت و یکیارچگی ملت است  امام جمعه سبزوار گفت : رمز عبور از تحریم ها و مشكلات اقتصادی، وحدت و یكپارچگی ملت است و مردم بایستی همچون همیشه با آگاهی وحدت خود را حفظ كنند. 
به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین 'غلامحسین ابراهیمی' در خطبه های نمازجمعه این هفته سبزوار ، افزود : همه ما بایستی دست به دست هم دهیم تا مشكلات برطرف شود چون این محاصره گذرگاه است نه قرارگاه كه اگر وحدت داشته باشیم همانگونه كه امام( ره) فرمودند آمریكا هیچ غلطی نمی تواند بكند .

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینكه از ثمرات انقلاب اسلامی برای ما استقلال و آزادی بود ، گفت : توقع نداشته باشیم انقلابی به این عظمت دشمن نداشته باشد.

وی با اشاره به نقشه های شوم استكبار و جنگ نرم كنونی، اظهارداشت : استكبار جهانی بداند كه منفورترین افراد نزد ملت انقلابی ایران ، سران آمریكا ، اسراییل و آل سعود است .

وی خطاب به نمازگزاران گفت : ما وارثان خون های شهدا هستیم كه بایستی فداكاری آنان را به ثمر رسانده و توطئه توطئه گران را زیر پای شهدا دفن كنیم .

خطیب جمعه سبزوار در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به ویژگی های ماه مبارك رمضان چون گناه زدایی ، استغفار و بازگشت از راههای ناپسند،گفت : به روایتی از امام محمد باقر (ع)، كتابهای آسمانی تورات ، انجیل ، زبور و قرآن مجید در این ماه نازل شده است .

وی افزود : با توجه به روایات، اول این ماه مبارك رحمت ، وسطش مغفرت و آخرش اجابت دعاست و بعد از اجابت دعا آزادی از آتش است.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به نامگذاری امسال به نام حمایت ازكار و تولید ملی گفت : نباید كار و تولید به عنوان رمز توسعه كشور فقط به شعار و عنوان سربرگ نامه ها محدود شود .

وی همچنین افزود : بایستی آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت در جامعه ترویج شود تا هر كدام از جوانان ما حداقل از یك مهارت برخوردار شوند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.