اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 27 مرداد 1390 / کد مطلب: 315 / نظرات: 0

مسوول نمايندگي ولي فقيه در گروه 47 سلمان سبزوار:


براي غلبه بر دشمن ، رسانه ها درعرصه جنگ نرم بيشتر كار كنند


براي غلبه بر دشمن  رسانه ها درعرصه جنگ نرم بيشتر كار كنند
     مسوول نمايندگي ولي فقيه در گروه 47 مهندسي سلمان سپاه پاسداران مستقر در سبزوار گفت: هر چه رسانه هاي ما در عرصه مقابله با جنگ نرم ، بيشتر كار و روشنگري كنند در آينده در مقابله با دشمن موفق تر خواهيم بود.
  به گزارش سبزوار پیام ، به نقل از خبرگزاری ایرنا حجت الاسلام و المسلمين 'محمود جوان' در بازديد از دفتر خبرگزاري جمهوري اسلامي سبزوار افزود: ما با پشت سر گذاشتن جنگ سخت ،امروز وارد مرحله جنگ نرم شده ايم.
وي بيان داشت: امروز دشمن در صدد القاي يكسويه و جهت داربودن اخبار در كشور ، سلب اطمينان از مردم و تغذيه خبري مخاطب از طريق رسانه هاي بيگانه ، با ابزار ماهواره و اينترنت است.
اين مسوول افزود: دشمن در جنگ نرم اهداف خود را نه به طور مستقيم و شفاف كه از طريق اينگونه اقدامات دنبال مي كند.
وي در همين راستا شفافيت و پرهيز از دخالت علايق شخصي و گرايشات جناحي و باندي در انعكاس اخبار را مورد تاكيد قرار داد و گفت: انعكاس اخبار بر مبناي علايق و يا گرايشات جناحي موجب سلب اطمينان مخاطب مي شود.
وي اضافه كرد: همچنين رسانه ها بايد صحت و دقت را در انعكاس اخبار لحاظ كرده و به اين ترتيب مانع از تشويش در افكار عمومي شوند.
حجت الاسلام جوان دنياي امروز را دنياي اطلاعات ، استفاده از وسايل ارتباطي پيشرفته و عصر انفجار اطلاعات عنوان كرد و گفت: در اين دنيا هر فرد و مجموعه اي كه در عرصه تبليغات پوياتر عمل كند موفق تراست.
وي در بخش ديگري از سخنانش يكي از ابزارهاي بسيار كارآمد در دوره جنگ نرم را بازگشت به قرآن و آموزه هاي ديني برشمرد و افزود: قرآن به منزله پادزهري است كه كشور را به لحاظ فرهنگي بيمه كرده و تقويت مسائل اخلاقي و معنوي در جامعه را به دنبال دارد.
مسوول نمايندگي ولي فقيه در گروه 47 سلمان سبزوار با بيان اينكه قرآن كريم شفابخش است تاكيد كرد: بايد از تلاوت صرف قرآن خارج و به سمت فهم قرآن حركت كنيم.
وي در خاتمه از تلاش هاي دفتر خبرگزاري جمهوري اسلامي سبزوار تقدير كرد.
در اين بازديد  جانشين فرمانده گروه 47 مهندسي سلمان سبزوار و مسوول روابط عمومي و تبليغات اين گروه نيز حضور داشتند





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.