اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 7 مرداد 1391 / کد مطلب: 3164 / نظرات: 0

بخشدار ششتمد:


حضور امام جمعه در ششتمد یک نیاز معنوی است


حضور امام جمعه در ششتمد یک نیاز معنوی است
حسین پور/ بخشدار ششتمد گفت: حضور امام جمعه در ششتمد یک نیاز معنوی برای مردم مؤمن و خداجوی این منطقه  است .
مهدی ترمئی افزود: به دلیل اهمیت جایگاه امامت جمعه در هر منطقه ای یکی از دغدغه ها و اولویت های کاری از زمان حضور در جمع مردم ششتمد فراهم کردن زمینه حضور امام جمعه در این شهر بوده است.
وی ادامه داد: پیگیری مسئولین و مردم ولایتمدار در قبل و چند ماهه اخیر و برگزاری جلسات با حضور فرماندار سبزوار ، امام جمعه سبزوار و برگزاری جلسه با مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خراسان رضوی نشان از فراهم شدن زمینه حضور امام جمعه در ششتمد می دهد.
ترمئی گفت: گزینه خوبی برای ششتمد در نظر گرفته شده است که هم درجه علمی بالائی دارند و هم سابقه اجرائی درخشان را در کارنامه خدمتی خود ثبت کرده اند و مهم تر اینکه سابقه امامت جمعه را نیز بعنوان فعالیتی عبادی سیاسی بهمراه دارند.
بخشدار ششتمد افزود: روحانیت معظم بومی منطقه که در شهر مذهبی قم فعالیت دارند نیز حمایت جانانه ای را در روند حضور امام جمعه داشته اند و بسیاری از رایزنی لازم را انجام داده اند که ما از این بزرگواران بعنوان سرمایه های معنوی شهرستان ششتمد قدردانی می نمائیم.
ترمئی ادامه داد: اینک که در ماه ضیافت الهی قرار داریم امیدواریم مردم ششتمد از فیض نماز جمعه در آینده بسیار نزدیک بهره مند شوند و ما شاهد برگزاری این فریضه در مصلی امام جواد(ع) باشیم.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.