اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 8 مرداد 1391 / کد مطلب: 3197 / نظرات: 0

رییس شورای اسلامی شهر ششتمد /


بازگشایی معابر ششتمد نیازمند همكاری مردم است


بازگشایی معابر ششتمد نیازمند همكاری مردم است مهدی حسین پور/رییس شورای اسلامی شهر ششتمد گفت: بازگشایی معابر این شهر نیازمند همكاری مردم است و همراهی مردم در امر تعریض و بازگشایی معابر ستودنی است .
  
 
ابراهیم ابراهیم نژاد امروز در گفت و گو با سبزوار پیام  افزود: با ادامه حركت موجود و حتی سرعت بخشیدن به امر تعریض و بازگشایی معابر می توانیم در آینده نزدیك میزبان كارشناسان وزارت كشور برای تحقق ارتقای ششتمد باشیم.

وی ادامه داد: با نمایندگان و مسوولان سبزوار نیز مذاكرات لازم را انجام داده ایم كه به محض آماده سازی مبلمان شهری اقدام به معرفی فرماندار خواهد شد.

وی در عین خال گفت :آماده سازی مبلمان شهری مستلزم تعریض و بازگشایی معابر و پیاده رو سازی است كه امیدواریم بتوانیم با همراهی مردم خوب ششتمد حداقل های این نیاز را فراهم سازیم.

رییس شورای اسلامی شهر ششتمد گفت: كسانی كه در این برهه اقدام به عقب نشینی می كنند با یك تیر چند هدف را می زنند كه مهم ترین آن باقیات صالحاتی است كه در این كار خیر یعنی ایجاد راه مناسب برای مردم گام برمی دارند.

وی افزود: بهره مندی از افزایش قیمت ملك ، استفاده از مزایای اعطایی از قبیل پروانه تجاری نیز از دیگر خدماتی است كه افراد بهره مند خواهند شد.

ابراهیم نژاد گفت: كسانی كه صاحب مغازه می باشند و اقدام به توافق جهت بازگشایی نكنند با پلمپ محل كسب در آینده نزدیك مواجه خواهند شد.

وی ادامه داد: همانگونه كه مردم همواره بعنوان یك حق مسلم مجدانه خواستار پیگیری امور مختلف توسط شورای اسلامی شهر می باشند ، اعضای شورای اسلامی نیز انتظار دارند كه مردم نیز همكاری مجدانه ای با منتخبین خود در شورای شهر داشته باشند تا ششتمد بتواند از فرصتهای بوجود آمده حداكثر استفاده را ببرد.

رییس شورای اسلامی شهر ششتمد، افزود: كمك به عمران و آبادانی خصوصاٌ آماده سازی زیرساخت استقرار شهرستان و تسریع در روند گازرسانی حداقل انتظار مجموعه شورای اسلامی شهر از مردم مؤمن ششتمد است.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.