اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 9 مرداد 1391 / کد مطلب: 3210 / نظرات: 0


محسنی ثانی /تعامل قوا مسیر دور زدن تحریم‌ها را کوتاه می‌کند


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، نشست مشترک دولت و مجلس را اقدامی در مسیر وحدت قوا خواند و افزود: در جمهوری اسلامی که حکومت صالحان است همه قوا باید در یک هماهنگی و همسویی کامل برای حل مشکلات کشور قدم بردارند
به گزارش خانه ملت،محمد‌رضا محسنی ثانی نشست مشترک دولت و مجلس را اقدامی در مسیر وحدت قوا خواند و افزود: جمهوری اسلامی که حکومت صالحان است همه قوا باید در یک هماهنگی و همسویی کامل برای حل مشکلات کشور و ملت گام بردارند.
نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای و خوشاب در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: حکومت‌داری فارغ از سلایق فردی و شخصی است و مقامات باید متعهد به انقلاب، مردم و نظام باشند که این امر تنها در صورت همسویی قوا محقق می‌شود.
وی افزود: تعامل دولت و مجلس در شرایط کنونی که کشور با تحریم‌ها و تهدید‌های گسترده مواجه است، برای غلبه بر مشکلات و چاره اندیشی برای دور زدن تحریم‌ها، نقش برجسته‌ای دارد.
محسنی ثانی هم‌صدایی مقامات و مردم را عاملی در جهت تحقق ارزش‌های انقلاب خواند و تصریح کرد: انسجام و وحدت میان قوا، بر پشتوانه و قدرت نظام جمهوری اسلامی در روند چانه‌زنی روی مسائل سیاسی و بین‌المللی می‌افزاید و اقتدار ایران را در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و نظامی روز افزون می‌کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر لزوم استمرار جلسات مشترک دولت و مجلس، پیگیری این نشست‌ها را در ارتقای اعتماد مردم به مسئولان موثر خواند و گفت: اتحاد قوا می‌تواند به تدوین یک چارچوب کلی برای حل معضلات اقتصادی و داخلی بیانجامد.
در جلسه مشترک اعضای هیئت دولت و نمایندگان مجلس که شامگاه یکشنبه ۸ مرداد برگزار شد، رئیس جمهور و رئیس مجلس به تشریح وضع اقتصادی کشور و بررسی راه های برون رفت از شرایط فعلی پرداختند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.