اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 28 مرداد 1390 / کد مطلب: 323 / نظرات: 0

امام جمعه خوشاب:


امروز راه نجات در همراهي با رهبرمعظم انقلاب است


امروز راه نجات در همراهي با رهبرمعظم انقلاب است  امام جمعه خوشاب گفت: امروز راه نجات در همراهي با رهبرمعظم انقلاب و حركت در مسير ايشان است. 
به گزارش " سبزوار پيام" به نقل از ايرنا حجت الاسلام و المسلمين 'رمضانعلي ثباني مقدم' در خطبه هاي اين هفته شهرستان خوشاب اين مطلب را با اشاره به فرمايشاتي از پيامبر (ص) بيان كرد.
وي گفت: به فرموده پيامبر ، حضرت علي (ع) امام پرهيزكاران و صراط مستقيم است و هر كس در مسير او حركت كند اهل نجات خواهد بود و امروز هم راه نجات در همراهي با رهبرمعظم انقلاب است .
وي ايام شهادت امير مومنان علي (ع) را تسليت گفت و بر بهره برداري از بركات شب هاي قدر تاكيد كرد.
خطيب جمعه خوشاب در بخشي از سخنانش فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر اينكه 'تا امروز انقلاب خوب پيش رفته و ما از اهداف منحرف نشده ايم و زاويه پيدا نكرده ايم ' را بيان كرد و گفت: با تدبير ايشان و در صحنه بودن مردم هرگز از اهداف انقلاب منحرف نخواهيم شد.
وي همچنين با اشاره به موضوع حجاب گفت: حجاب برگرفته از قرآن و آموزه هاي ديني ماست و اكثر قريب به اتفاق فقهاي ما چادر را برترين نوع حجاب و نشان ملي دانسته اند.
حجت الاسلام ثباتي مقدم به مناسبت روز صنعت دفاعي هم گفت: پيشرفت هاي شگرف ايران اسلامي در صنايع موشكي ،دفاعي و ساخت موشك ها ، هواپيماها ، ماهواره ها و شناورها و غيره نماد دانايي ، توانايي ، پويايي و پيشتاز بودن ملت ايران است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.