اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 14 مرداد 1391 / کد مطلب: 3242 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


صحت اخبار می تواند منجر به حفظ و تقویت وحدت شود


صحت اخبار می تواند منجر به حفظ و تقویت وحدت شود  امام جمعه سبزوار گفت : انعكاس صحیح و شفاف اخبار و اطلاع رسانی بموقع می تواند منجر به حفظ و تقویت وحدت شود. 
  
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ،حجت الاسلام 'غلامحسین ابراهیمی' در خطبه های این هفته نماز جمعه سبزوار در آستانه روز خبرنگار افزود : خبرنگاران باید واقعیت ها را نوشته و انعكاس دهند تا به گونه ای زمینه وحدت و همدلی جامعه فراهم شود.

وی اظهار داشت : یكی از ضربات مهمی كه در طول تاریخ بر پیكر اسلام وارد آمده از خبرهای جعلی منتشر شده، بوده است.

وی با اشاره به اهمیت این حرفه گفت : خبرنگاران با آگاهی و بینش خود با هدف روشنگری جامعه در رابطه با مسائل مختلف اطلاع رسانی كنند.

امام جمعه سبزوار با اشاره به تاكیدات مقام مظم رهبری در سخنرانی های اخیر در ماه مبارك رمضان، گفت : یكی از نكات مورد توجه دستگاهها باید مقابله با تحریم باشد و از مخالفت با یكدیگر و اتهام زدن به هم پرهیز شود.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود : وظیفه قوای سه گانه است كه با وحدت و به دور از اختلافات و پرهیز از بزرگ نمایی، مشكلات مردم را حل كنند.

وی با بیان اینكه همه باید در جبهه دفاع از اسلام و كشور قرار گیریم ، اظهار داشت : مقام معظم رهبری اتحاد و همدلی بین مسوولان را یك فریضه و واجب عنوان كردند و ما باید بر این مبنا عمل كنیم.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.