اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 14 مرداد 1391 / کد مطلب: 3247 / نظرات: 1

استقلال و بی طرفی دراخبار باید سرلوحه كار خبرنگاران باشد


همه باید با وحدت برای توسعه خوشاب فعالیت کنند


همه باید با وحدت برای توسعه خوشاب فعالیت کنند  امام جمعه خوشاب گفت : استقلال ، رعایت بی طرفی و عدالت در انعكاس اخبار از ارزش های حرفه خبرنگاری است كه باید سرلوحه امور فعالان این عرصه باشد.
به گزارش سبزوار پیام  به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمد صاحبی در خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان با اشاره به نزدیكی روز خبرنگار افزود : انعكاس دردهای جامعه رسالت عظیمی بر دوش خبرنگاران است كه باید به درستی از عهده آن برِآیند.
وی اظهار داشت : فعالان رسانه ای باید استقلال خود را حفظ كرده و در مسیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ، اهداف آن و تقویت وحدت جامعه گام بردارند.
وی با اشاره به نقش مهم و موثری كه خبرنگاران در توسعه كشور می توانند داشته باشند ، افزود : ارتقای فرهنگ عمومی و همچنین ارتباط بین مردم و مدیران از دیگر وظایفی است كه رسانه ها به دوش می كشند و نحوه انجام آن از اهمیت زیادی برخودار است.
امام جمعه خوشاب در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به مشكلات این شهرستان و نیز شهر سلطان آباد از توابع آن، گفت : همه مسوولان و مردم باید با وحدت ، اتحاد و همدلی در جهت توسعه شهرستان فعالیت كنند.
وی از جمله مشكلات این شهرستان بیكاری جوانان ذكر و عنوان كرد : هیچ كارخانه ای در این شهرستان وجود ندارد كه با توجه به ظرفیت های منطقه وجود چنین واحدی می توانست بخشی از مشكل بیكاری منطقه را برطرف كرده و به توسعه و رونق آن كمك كند.
وی از نمایندگان مردم خوشاب در مجلس شورای اسلامی و مسوولان شهرستان و استان خواست تا در راستای حل مشكل اشتغال منطقه و بیكاری جوانان برنامه ریزی كنند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.