اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 15 مرداد 1391 / کد مطلب: 3268 / نظرات: 2

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی:


6350 مجوز شغل خانگی درسبزوار صادر شد


6350 مجوز شغل خانگی درسبزوار صادر شد معاون مدیرکل و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت :بیش از شش هزار و 350 مجوز شغل خانگی سال گذشته در این شهرستان صادر شد.   
به گزارش سبزوار پیام  ، "حسین ملوندی"  افزود : سهمیه سال 90 این شهرستان از مشاغل خانگی استان خراسان رضوی ، پنج هزار 800 نفر بود که ما حدود 10 درصد از سهمیه بیشتر مجوز صادر کرده ایم .
وی سهمیه مشاغل خانگی سال گذشته استان خراسان رضوی را 100 هزار نفر اعلام کرد.
این مسئول بیان کرد: از تعداد مجوز های صادر شده برای مشاغل خانگی سبزوار چهار هزار و 519 طرح به مبلغ 135 میلیارد و 606میلیون ریال به بانک های عامل معرفی شده که به دو هزار و 900 مورد از این طرح ها ، مبلغ 85 میلیارد و 352 میلیون ریال پرداخت شده است .
رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی سبزوار از بانک های عامل به ویژه بانک های صادرات ، ملی ، سپه و تجارت که به نسبت سهمیه خود بیشترین پرداختی را داشته اند قدردانی کرد.
دبیرکارگروه اشتغال و سرمایه گذاری سبزوار افزود : کل اعتبارات اولیه شهرستان از محل مشاغل خانگی در سال 90 حدود 95 میلیارد ریال بوده که شهرستان سبزوار از نظر پرداخت در جایگاه خوبی قرار دارد .
وی برای تخصیص اعتبارات سال جاری این شهرستان افزود: حدود 173 میلیارد ریال در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان برای سبزوار مصوب شده است .
وی ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک این مبلغ به شهرستان اختصاص یابد تا حدود پنج هزار نفر از متقاضیان مشاغل خانگی سبزوار بتوانند از این تسهیلات بهره مند شوند.
ملوندی هدف از اجرای ایجاد مشاغل خانگی را کاهش هزینه های تولید ، افزایش بهره وری سرمایه و صرفه جویی در هزینه های جانبی اشتغال و افزایش درآمد خانواده ها دانست. 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.