اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 16 مرداد 1391 / کد مطلب: 3275 / نظرات: 0

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار:/


رسانه ها باید معلمینی باشند كه جامعه را تربیت می كنند


رسانه ها باید معلمینی باشند كه جامعه را تربیت می كنند  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت: رسانه های گروهی باید مانند معلمینی باشند كه جامعه و جوانان را تربیت نموده و آرمان های ملت را منعكس می كنند. 
   
به گزارش سبزوار پیام ، مجید عسگری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی را گرامی داشت و افزود: ثبت یك روز به نام روز خبرنگار در كشور بسیار ضروری بود.

وی با بیان اینكه خبرنگاری حرفه ای است كه فرد خبرنگار باید تعهد و مسئولیت بسیار در برابر آن داشته باشد اظهار داشت: اطلاع رسانی به موقع و صحیح از رویدادهای مختلف ،یكی از الزامات كار خبرنگاری است.

عسگری افزود: نقش مطبوعات نیز منعكس كردن آرمان های ملت است.

وی گفت: در راستای ساماندهی فعالیت های رسانه ای و تسهیل فعالیت های جامعه خبری به ویژه خبرنگاران در سبزوار اقدامات خوبی انجام شده است.

وی افزود: مراسم روز خبرنگار امسال در سبزوار با شكل و شمایلی متفاوت و مفصل تر از سالهای گذشته برگزار خواهد شد.

عسگری اظهارداشت: در همین راستا در روز 17 مرداد مراسمی با عنوان 'هشتمین ضیافت اندیشه و قلم' در این شهرستان برپا خواهد شد.

وی نشست صمیمانه خبرنگاران با فرماندار و سایر مسئولین فرهنگی شهرستان و قدردانی از خبرنگاران، مراسم افطار با حضور خبرنگاران و خانواده های آنان را بخشی از برنامه های روز خبرنگار در سبزوار اعلام كرد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.