اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 17 مرداد 1391 / کد مطلب: 3285 / نظرات: 0


تصویب بودجه راه آهن سبزوار در شورای اقتصاد دولت


نماینده مردم سبزوار،جغتای،جوین و خوشاب ،داورزن و ششتمددر مجلس ضمن یادآوری این‌که اتصال راه آهن فرعی سبزوار به شبکه سراسری مشهد- تهران به دلیل عدم تخصیص بودجه متوقف شده بوده، گفت: در شورای اقتصاد دولت، بودجه این طرح برای سال جاری تصویب شد.
به گزارش سبزوارما،رمضانعلی سبحانی فر با اشاره به طرح اتصال راه آهن سبزوار به شبکه سراسری راه آهن، گفت: طرح اتصال آنتن راه‌ آهن سبزوار به شبکه سراسری راه آهن مشهد به تهران در شورای اقتصاد دولت به تصویب رسیده است.
نماینده مردم سبزوار،جغتای،جوین و خوشاب ،داورزن و ششتمد در مجلس نهم بیان کرد: احداث راه آهن فرعی سبزوار به طول ۴۰ کیلومتر، آروزی دیرینه مردم این منطقه بود تا بتوانند ازاین طریق به راه آهن سراسری تهران - مشهد متصل شوند.
وی افزود: قطعاً با اجرای این پروژه رفت و آمد مردم سبزوار به مشهد وتهران نسبت به گذشته بهتر خواهد شد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم گفت: بخش اندکی از این پروژه آغاز شده بود اما اخیراً به دلیل عدم تخصیص اعتبار متوقف شده بود که با توجه به تصویب دولت، بودجه لازم را برای آن پیش بینی شده است.
نمایندهمردم سبزوار،جغتای،جوین و خوشاب ،داورزن و ششتمد در مجلس با بیان این‌که بودجه پیش‌بینی شده برای اجرای این طرح ۸۰ میلیارد تومان است، گفت: میزان دقیق بودجه اختصاص داده شده در سال جاری مشخص نیست.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.