اخبار سبزوار پيام : حوادث


اخبار » حوادث / تاریخ خبر: 30 مرداد 1390 / کد مطلب: 329 / نظرات: 0


چند خبر از فرماندهی انتظامی سبزوار


چند خبر از فرماندهی انتظامی سبزوار فرمانده انتظامي سبزوار از دستگيري سارق  طلاجات  با همکاری یکی از طلافروشی ها در اين شهرستان خبر داد و گفت:  از این سارق مقادیری طلا به ارزش 70 میلیون ریال کشف شد .
به گزارش سبزوار پیام به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی سبزوار ، سرهنگ" قنبر علي آزادواري "  اظهار داشت:  این فرد به عنوان خدمتکار در منزل خانمی مشغول به کار بوده که حدود هشت ماه پیش از اعتماد صاحب منزل سوء استفاده و اقدام به سرقت طلاهای وی می کند .
وی اضافه کرد: ماموران كلانتري 12  اين فرماندهي در پي يكسري كار اطلاعاتي و پليسي و با همکاری یک طلافروش سبزواری موفق به شناسايي و دستگيري این سارق  شدند.

فرمانده انتظامي سبزوار همچنین از دستگيري سارق سیم های برق و موتورسیکلت  در اين شهرستان خبر داد .
وی با اشاره به كار اطلاعاتي و پليسي ماموران كلانتري 12 اين فرماندهي در شناسايي و دستگيري  این سارق  افزود : از منزل این فرد مقادیری سیم کابل برق و دو  دستگاه موتورسیکلت مسروقه اوراق شده کشف شد .
 وي  گفت: در این مورد مالباخته ها شناسايي و اقدامات قانوني انجام شده است .

سرهنگ آزادواری با اشاره به  دستگيري سارق احشام در شهرستان خوشاب  هم گفت:  ماموران فرماندهی انتظامی خوشاب این یگان با کار اطلاعاتي و پليسي موفق به شناسايي و دستگيري فردي که اقدام به سرقت احشام روستاییان  می کرد  شدند .
 وي با  بیان اینکه چند راس گوسفند از این سارق کشف شده گفت :  اقدامات قانوني در این خصوص  انجام شده است .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.