اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 18 مرداد 1391 / کد مطلب: 3293 / نظرات: 0

فرمانده انتظامی سبزوار در دیدار با خبرنگاران ایرنا :


اگر كار خبرنگاری،صحیح ودقیق انجام شود،عبادت است


اگر كار خبرنگاریصحیح ودقیق انجام شودعبادت است فرمانده انتظامی سبزوار : اگر كار خبرنگاری و روزنامه نگاری صحیح و دقیق انجام گیرد ، عبادت است.
  
 
به گزارش ایرنا،سرهنگ قنبر علی آزادواری با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی سبزوار،یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا را گرامی داشت و از تلاش دست اندركاران عرصه خبر تقدیر كرد.

وی اظهار داشت : رسانه ها می توانند با فعالیت صحیح و دقیق خود پلی بین مردم و مسوولان باشند و مسائل و مشكلات مردم را به اطلاع مسوولان برسانند.

فرمانده انتظامی سبزوار افزود: ما خبرنگاران و اصحاب رسانه را از خود جدا نمی دانیم و آنها را به عنوان یاران باوفا و پشتیبان خود در امور اجتماعی می دانیم.

وی افزود:خبرنگاران با اطلاع رسانی صحیح از مشكلات و ارائه راهكارهای مناسب و منطقی به حل معضلات اجتماعی یا جلوگیری از بروز آنها كمك می كنند.

سرهنگ آزادواری در ادامه با اشاره به مولفه هایی كه باعث اهمیت نقش سبزوار در استان خراسان رضوی شده است، گفت :امروز به لطف خدا و با تلاش نیروهای انتظامی ، امنیت خوبی در منطقه وجود دارد.

محمد مهرنیا مسوول دفتر سبزوار نیز در این دیدار گزارشی از حوزه كاری خود ارائه و از تعامل و همكاری فرمانده انتظامی سبزوار با این دفتر تقدیر كرد.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.